Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä vaan lepään. Perjantaina sitte harkitaan ekan kerran liikuntaa.

Kokovartalohieronta kuulostaa jotenki öljyiseltä, yäk.

Mä en oo opetellu öljyn käyttöä muualla ku polttomoottoreissa. Muuten käytän voita.

Ai voihieronta? yh.
Onko toi Rommelin uuni räjähtänyt ja lasit siellä kinkussa? Vai mitä siinä alahyllyllä oikein on?

Ai voihieronta? yh.
Onko toi Rommelin uuni räjähtänyt ja lasit siellä kinkussa? Vai mitä siinä alahyllyllä oikein on?

On. Rommelilla on vähän rajut reseptit.

- - - Updated - - -

Tohon Rommelin reseptiin kuuluu se että possu kuristetaan hengiltä. Se antaa lihaan ihan toisenlaisen maun.

Rommelin reseptillä paistettu kinkku.

Juhannuksena poltetaan sauna ja jouluna kinkku. Perinteitä pitää olla.

Voisinkin kertoa kerrasta tai parista, kun Rommelin ruoka on palanut pannulle..

Ei ole koskaan palanut. Se on vain läpikotaisin kypsennetty.

- - - Updated - - -

Tohon Rommelin reseptiin kuuluu se että possu kuristetaan hengiltä. Se antaa lihaan ihan toisenlaisen maun.
Se on luomuteurastusta.

Tampereella satoi vettä ja oli 3,5 lämmintä. Nykäskylässä näkyi pieniä länttejä lunta ja oli 2,5 lämmintä. Nyt matka edenny ohi viitasaaren ja täällä tulee räntää lämpötilan ollessa 2..

Matkaa on vielä pitkälti jälellä :/

On. Rommelilla on vähän rajut reseptit.

- - - Updated - - -

Mä uskoisin että se pitää teurastaa hellästi, ettei tule sitkeää ja stressaantunutta kinkkua.

Ai niinkuin esim ammeessa? Hmm, en välitäkään kuulla enempää. Lähden hukuttamaan oman sikani ruisjauhoon (rimakauhu, en uskallakaan kokeilla kalkkunaa:D)

Rauhallista Joulua!

ibapcJBj5kwCfx.gif

Back
Ylös Bottom