Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon päättänyt mennä jouluaattona salille, ihan piruuttaan. Saa nähdä onko siellä muita hölmöjä.

Yliopiston 24/7 auki olevalla salilla jouluaatto taisi olla ainut päivä kun olen 5 vuoden aikana treenannut yksin koko salilla. Veikkaan tosin, että siellä oli silloinkin muita kävijöitä, mutta satuimme vain eri kellonaikaan.

Mahtaako tapaninpäivänä olla ihmisiä baareissa? Koskaan en yhtenäkään joulunpyhänä ole ollut, mutta tänä vuonna voisi harkita ainakin pikaista pistäytymistä
Mä en tiedä, että onko trendi ainakin täällä päin vähän siihen suuntaan, että jengi lähtee jo jouluaattona ja -päivänä yhä herkemmin liikenteeseen, eikä tapaninpäivä ole enää se suuri, yleinen juomispäivä. Muista kaupungeista en tiedä, mutta kyllä täällä on porukkaa aika tasaisesti riittänyt. Tosin yhä useampi baarikin täällä pitää nykyään ovia jouluna auki, että porukka vähän hajaantuukin eri mestoihin, kun aikanaan oli ihan pari paikkaa, jotka yleensä olivat auki ja jossa porukka oli.

Mäkin meinasin reenille joko aattona tai viimeistään päivänä, riippuen vähän siitä, miten huominen menee.

Olut on loppu?

Ei ku mä olin semmoisella jumppatunnilla ja sitten se ohjaaja kysy että kiinnostaisko mua alkaa vetää semmosta jumppaa.. sillä naishenkilöllä oli niin hyvä pylly että en osannut mitään muuta kuin suostua. Nyt mun täytyy lähtee johonkin LesMills koulutukseen.

Ei ku mä olin semmoisella jumppatunnilla ja sitten se ohjaaja kysy että kiinnostaisko mua alkaa vetää semmosta jumppaa.. sillä naishenkilöllä oli niin hyvä pylly että en osannut mitään muuta kuin suostua. Nyt mun täytyy lähtee johonkin LesMills koulutukseen.

Älä ole huolissasi ystäväni, hyvin muodostunut tarakka sekoittaa helposti pään ja sitten tulee puhuttua mitä sattuu.

No niin, nyt on aito muovikuusi pystytetty. Kyllä on muuten ruma! Huomenna voisi hakea vielä aitoa kuusenhajua purkissa ja suihkutella sitä tänne kämppään.

Olisit ostanu metsältä haisevan hajukuusen. Oliis tullu kuusi ja haju samassa paketissa. Tai sitte olisit hakenu oikean kuusen. Seki on vaihtoehto.

[video=youtube_share;ZEGGGOWb3GQ]http://youtu.be/ZEGGGOWb3GQ[/video]

Olisit ostanu metsältä haisevan hajukuusen. Oliis tullu kuusi ja haju samassa paketissa. Tai sitte olisit hakenu oikean kuusen. Seki on vaihtoehto.
Nyt en tiedä, mitä tää on, mutta aika jäätäviä kavereita.

---

Joe Bonamassa on kova. Todella kova.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mitää oikeeta kuusta, kyllä tuo aidon muovikuusen kanssa äheltäminen tuo sitä joulun tunnelmaa.

Ei vaan, mietin tuota kuusta kasatessa, että minkähän takia mä muovisen edes hankin. No kuusi ku kuusi, ei sen tuos kauaa tartte olla pystyssä.

Mitää oikeeta kuusta, kyllä tuo aidon muovikuusen kanssa äheltäminen tuo sitä joulun tunnelmaa.

Ei vaan, mietin tuota kuusta kasatessa, että minkähän takia mä muovisen edes hankin. No kuusi ku kuusi, ei sen tuos kauaa tartte olla pystyssä.
Hei, muovikuusi ei varise. Ei tarvii sitten ens juhannuksena kaivella niitä neulasia mattojen alta.

Hei, muovikuusi ei varise. Ei tarvii sitten ens juhannuksena kaivella niitä neulasia mattojen alta.

Paska puhetta! Tuo yksilö kyllä oikein hienosti varisi "neulasensa" lattialle. Kiroan vähän, kun alkoi ärsyttämään. Saatana.

Muovikuusta ei oikeastaan lasketa. Ikeasta saa aivan sairaan somia oikeita minikuusia 6.99€. Itsehän tein siitä bling-kuusen (huomaa timantit):
FOT9E581.webp

Back
Ylös Bottom