Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon päättänyt mennä jouluaattona salille, ihan piruuttaan. Saa nähdä onko siellä muita hölmöjä.
Mä en tiedä, että onko trendi ainakin täällä päin vähän siihen suuntaan, että jengi lähtee jo jouluaattona ja -päivänä yhä herkemmin liikenteeseen, eikä tapaninpäivä ole enää se suuri, yleinen juomispäivä. Muista kaupungeista en tiedä, mutta kyllä täällä on porukkaa aika tasaisesti riittänyt. Tosin yhä useampi baarikin täällä pitää nykyään ovia jouluna auki, että porukka vähän hajaantuukin eri mestoihin, kun aikanaan oli ihan pari paikkaa, jotka yleensä olivat auki ja jossa porukka oli.Mahtaako tapaninpäivänä olla ihmisiä baareissa? Koskaan en yhtenäkään joulunpyhänä ole ollut, mutta tänä vuonna voisi harkita ainakin pikaista pistäytymistä
Mulla on nyt vähän sydämellä tässä asioita..
Olut on loppu?
Ei ku mä olin semmoisella jumppatunnilla ja sitten se ohjaaja kysy että kiinnostaisko mua alkaa vetää semmosta jumppaa.. sillä naishenkilöllä oli niin hyvä pylly että en osannut mitään muuta kuin suostua. Nyt mun täytyy lähtee johonkin LesMills koulutukseen.
Nyt en tiedä, mitä tää on, mutta aika jäätäviä kavereita.Olisit ostanu metsältä haisevan hajukuusen. Oliis tullu kuusi ja haju samassa paketissa. Tai sitte olisit hakenu oikean kuusen. Seki on vaihtoehto.
Tykkääkö Celekin ankeudesta? Eikö olekkin ihanaa, itketään sitten aattoiltana molemmat itsemme uneen.:haart:
Tykkääkö Celekin ankeudesta? Eikö olekkin ihanaa, itketään sitten aattoiltana molemmat itsemme uneen.
Olisit ostanu metsältä haisevan hajukuusen. Oliis tullu kuusi ja haju samassa paketissa. Tai sitte olisit hakenu oikean kuusen. Seki on vaihtoehto.
Hei, muovikuusi ei varise. Ei tarvii sitten ens juhannuksena kaivella niitä neulasia mattojen alta.Mitää oikeeta kuusta, kyllä tuo aidon muovikuusen kanssa äheltäminen tuo sitä joulun tunnelmaa.
Ei vaan, mietin tuota kuusta kasatessa, että minkähän takia mä muovisen edes hankin. No kuusi ku kuusi, ei sen tuos kauaa tartte olla pystyssä.
Hei, muovikuusi ei varise. Ei tarvii sitten ens juhannuksena kaivella niitä neulasia mattojen alta.