Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muovikuusta ei oikeastaan lasketa. Ikeasta saa aivan sairaan somia oikeita minikuusia 6.99€. Itsehän tein siitä bling-kuusen (huomaa timantit)

Meillä ei oo täälä perähikiällä mitään Ikeaa, niin emmä tommosta hienoa oikeaa minikuusta saa. Joudun tyytymään aitoon muoviin.

Paska kuusi. Hauku se pystyyn.

Niin tein ja meinasin vielä potkastaki, mutta se ois pitäny kuitenki kasata uusiksi. Siihen en ala.

Mä alotan huomenna jouluvalmistelut. Vaahtiksella hieno kuusi, ei kuitenkaan niin hieno että lähtisin sillä verukkeella Ikeaan. Se on aika häijy paikka valkoiselle heteromiehelle.

Mä alotan huomenna jouluvalmistelut. Vaahtiksella hieno kuusi, ei kuitenkaan niin hieno että lähtisin sillä verukkeella Ikeaan. Se on aika häijy paikka valkoiselle heteromiehelle.

No mutta mä lähetinkin mun valkoisen heteromiehen hakemaan sen, höhöhö

En juo yhtään olutta ennen jouluaattoo!! En varmana!

Nyt justii tulin jalkareenistä ja olipahan kevyttä vaikka nyt tuntu olevan jo toinen rapulapäivä putkeen. Koko päivän ollu paha olo, mutta salilla elämä alkoi hymyillä!

Millonkas tuommonen 11 kilon kinkku pitäisi ottaa sulamaan, tänään jo vai riittääkö jos huomenna aamulla?

Riittää varmasti jos otat sulamaan n. Klo 16 huomenna, sulatat tunnin, uuniin tunniksi ja ja 18.oo pääsee jo murkinoimaan.

Tarviiko tota kinkkua sulatella?
Monenko kilon?

tonttu.webp

Riittää varmasti jos otat sulamaan n. Klo 16 huomenna, sulatat tunnin, uuniin tunniksi ja ja 18.oo pääsee jo murkinoimaan.

Kiitos vinkistä, näin teen. Voi sitä riemua ja lasten tuikkivia silmiä aattoiltana.

- - - Updated - - -

Tarviiko tota kinkkua sulatella?
Monenko kilon?

katso liitettä 109744

59,2 kiloa släbärit jalassa. Saattaa olla sulateltavaa, ei voi tietää.

ps mikä pyörä?

Minä aioin sytyttää yhden kynttilän kaikille niille ihmisille jotka ovat uhranneet minulle perseensä kuluneen vuoden aikana.

- - - Updated - - -

Ei tarvita tukkupakettia.

Back
Ylös Bottom