Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No hah, eli tää ei olekaan mitään yleissivistyksellistä mikä mun olis pitänyt tietää:) Ihmettelinkin, kun ei kukaan ole koskaan maininnut. Rengasliikkeessä ne sanoi, että pitää kiristää hetken päästä, koska aluvanteet, ja kysyin mieheltä onko se kuullut tollasesta, niin se sanoi että tietenkin ne pitää kiristää ja se kiristää ne pultit. Aina sitä voi oppia uusia asioita.

Mä en jälkikiristä, väännän kerralla tiukalle. Ei ikinä oo löystyny. Pari vuotta sitten oli jääny välikappale, sillo löystyi.

Voimalla vaan

Siinähän kattelee, toivottavasti edes oppivat jotain samalla. Mutta hyvät oli laitteet, kaikinpuolin. Alataljassa semmonen kulma että vetäminen on raskasta ja pakkaa oli 200kg, ei tuu painot vastaan koskaan. Kraftwerkin laitteet myös hyviä, ja reiden koukistukseen se Frappin vanhus oli täydellinen. Käsipainotkaan ei lopu ikinä, mulla ei riitä edes syliväli punnerteleen niillä isoimmilla. Tai voimat. Selälle oli monenlaista vetomasiinaa, pitää niistä ettiä suosikit.

Ei siel painot lopu kesken. Sjmv:tä pelleilin suurimmilla hantteleilla kerran, oli paskamainen laittaa takas telineisiin. Ja tuntumaki käy enempi alaselälle. Se vaakahack on helvetinkone, myyrissä on samanlainen. Siinä voi tappaa itsensä, saa semmoset tehot irti ettei oo tosikaan.

Pohjekone seisten on huono, kannattaa tehdä hackissa.

Ei siel painot lopu kesken. Sjmv:tä pelleilin suurimmilla hantteleilla kerran, oli paskamainen laittaa takas telineisiin. Ja tuntumaki käy enempi alaselälle. Se vaakahack on helvetinkone, myyrissä on samanlainen. Siinä voi tappaa itsensä, saa semmoset tehot irti ettei oo tosikaan.

Pohjekone seisten on huono, kannattaa tehdä hackissa.
Vaakahack? Eli se vipuvarsi-heiluri-hack? Joo, ihastuin siihen jo. Onneks toi on 24h, pitää mennä joskus yöllä sinne ku ei oo muita niin voi ähkiä rauhassa.

Ese heiluri on kiva kans, mutta siel on painopakallinen vaakahack. Perkeleenkone

Mä en jälkikiristä, väännän kerralla tiukalle. Ei ikinä oo löystyny. Pari vuotta sitten oli jääny välikappale, sillo löystyi.

Voimalla vaan

Niillä ei siellä rengasliikkeissä ole voimaa, kun niillä on vaan ne koneet.

Itse kävin jälkikiristyttämässä eilen vaikkei tuntunukkaan että mitään täristäisi, yli parisataa kilsaa kerkesin ajelee vaikka satasen jälkeen ne suosittelee tulemaan. Kyllä siitä joskus on ihan hyötyäkin ollut.

Muista tehdä 1,5x mittakaavalla niin saa jätkä vähän buustia itsetuntoon. Mikäli on siis miespuolinen malli kyseessä.
Malli oli valitettavasti nainen. Koitin olla liioittelematta lantion leveyden kanssa. En ainakaan vielä oo mikään kuvanveistäjä. Sen sijaan sain kämmenen avattua, kun jäi ihoa yhden telineen väliin. Verta oli taas joka paikassa... :face:
Jotenkin tarttis toi kämmen taas sitoa ennen kun lähtee salille, etten sotke paikkoja tai vaihtoehtosesti saa sinne kauheasti pöpöttimiä.

Malli oli valitettavasti nainen. Koitin olla liioittelematta lantion leveyden kanssa. En ainakaan vielä oo mikään kuvanveistäjä. Sen sijaan sain kämmenen avattua, kun jäi ihoa yhden telineen väliin. Verta oli taas joka paikassa... :face:
Jotenkin tarttis toi kämmen taas sitoa ennen kun lähtee salille, etten sotke paikkoja tai vaihtoehtosesti saa sinne kauheasti pöpöttimiä.

Mä ihmettelinki mistä se tuli. Isokin haava?

Olipa suhteellisen huono päivä, ruokailut menny ihan päin persettä, luulin että oisin päässyt koulusta tänään kahdelta kuulin että on neljään asti, jalkatreenit meni... no suhteellisen surkeesti, sain kuitenkin hyvää opastusta tänää salilla.

Ihan vitun kova.

Milloin Ephe ja Griscmikäsenytonkaan perustaa oman punk-orkesterin?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom