Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En vielä halua ajatellakaan noita seuraavia kriisejä, vaan koitan ensin selvitä näistä ovea jo hakkaavista pyöreistä. Tänään varasin just paikan juhlia varten. Saas nähdä, mitä siitäkin mahtaa tulla...

On mennyt päivä helvetin nopeasti. Katsoin rannekelloa ja totesin, että mitenhän se on väärässä ajassa, kun se näytti melkein 11. Työkoneelta piti tarkistaa oikea aika ja todeta, että lounastauon paikka.
Huono rannekello sulla. Mun rannekello löyty pesukoneesta. Oli vielä oikiassa ajassa, vaikkei vesitiivis olekaan.

Sainpas erinomaisen iltapalamunakkaan jälleen kerran. :kuola: Huomenna on onneksi vapaapäivä niin ehtii tehdä taas kaikkea kivaa! :dance: Toivottavasti huomenna vesisade loppuu tai tulisi edes lunta! Ei tätä räntäloskapaskaa kestä enempää. :lol2:

Ohhoh, osallistuin vakavahenkiseen keskusteluun, joka ei kuulu ees omii suurimpii mielenkiinnonkohteisii, mutta ku internetissä pitää sanoo mielipide kaikesta. Oonkohan mä nyt juonu liikaa vai liian vähän?

No mutta hyvää iltaa, ainoo mikä mua vituttaa tänään ja tässä muutamina päivinä jo vituttanut on tuo saamarin vesisade, voisko se jo loppua tältä vuodelta kiitos. Syksy on paljon kivempi vuodenaika ilman tommosta lieju paska säätä.

Aina ei kyl oo hyvä olla näin märkänä koko ajan.

Ja Suomen Vartijat- TV-sarja on kyllä harvinaisen surkea ohjelma.

illan treenis luvassa pitkähköjä kyykkysarjoja,,sunnuntain maven jäljiltä kiva lyödä lyötyä, sen verta domssit päällänsä ku yleensä en samalla viikolla vedä ja kyykkää. Mut hei, tajuatteko miten puun takaa tää ny tulee mun reiskoille, osuu ja uppoo, yllätysmomentti sellanen että sääliks käy jalkaraukkoja. Joutuvat ottamaan löylyn vastaan raakana. Lopputuloksena vuoden kovin pumppi ja LIHASKASVU!!!

ohhoh, oli jotenki sairasta settiä. Kaks viimestä sarjaa oli 12 ja korotuksen jälkeen 7 tai 8 ja tein syvältä ja ihan oikeesti ei olis saanu yhtään toistoo enempää eli ei ollu pelkät henkiset maximit vaan myös fyysiset. Te jotka tajuatte niin tajuatte :) pyhä illan mave kun vielä huomioidaan olen enemmän kuin 101% tyytyväinen

Oonkohan mä nyt juonu liikaa vai liian vähän?

Eikös sun pitäny ostaa olutta seuraavan kerran vasta viikonloppuna? Et kyllä maininnut kuinka paljon sulla oli vielä jälellä. Örgh

Niin, ja veikkaan että liian vähän.

Sai päivä taas arvoisensa alun, kun heräsi väsyneenä koko yön kestäneiden työpainajaisten jälkeen. Siitä sitten liikenteeseen köröttelemään muiden sekaan alinopeutta. Ei näköjään auta edes se, että tulee töihin jo puoli seitsemäksi. Silti siellä hidastellaan, vaikka ajokelikin on hyvä. No auton sain sentäs ajettua parkkihalliin, mutta ylös könytessä onnistuin kumoamaan puolet eväskipon safkoista pitkin parkkihallin lattiaa. En edes tiedä haluanko katsoa tämän päivän kortteja loppuun.

Huomenta. Unet jäi alle neljään tuntiin, vaikka periaatteessa menin ihan ajoissa nukkuun. Oppisinpa viimein siihen, että rupeen todella nukkumaan enkä lue tai kato jotain ohjelmaa. Kohta sais sit mennä tuijotteleen alastonmallia ja leikkiin savella. Mut ensin teetä koneistoon.

Back
Ylös Bottom