Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäpä sen kauniinpaa ku masturboiva mies, vai mitäs naiset on mieltä?kaunis ajatus, taidan vielä itkeä samaan aikaan.
Olihan synkkä treeni, viime viikon holtiton oksentelu haittaa yhä. Jospa se tästä. Vantaa Gymin laitteet on kyllä hyviä, jos jotain positiivista pitää löytää.

^joo, mikäli se lakko ei oikeasti lamauta lentoliikennettä:(
Parempi ois ettei kukaan lamauta yhtään mitään. Muuten minä suutun.
Siinähän kattelee, toivottavasti edes oppivat jotain samalla. Mutta hyvät oli laitteet, kaikinpuolin. Alataljassa semmonen kulma että vetäminen on raskasta ja pakkaa oli 200kg, ei tuu painot vastaan koskaan. Kraftwerkin laitteet myös hyviä, ja reiden koukistukseen se Frappin vanhus oli täydellinen. Käsipainotkaan ei lopu ikinä, mulla ei riitä edes syliväli punnerteleen niillä isoimmilla. Tai voimat. Selälle oli monenlaista vetomasiinaa, pitää niistä ettiä suosikit.Hienoo oot löytänyt oikeat apajat
Laitteet on hyvät mutta se huone vähän ankea, kaipaisin enempi sokkeloa. Ärsyttää kun mitä tahansa tekee koko huone näkee mitä teet. Mä olin tänään Myyrissä aamusta. Konttasin ja halailin levypainoja, jalkatreenit :haart:
Huomenna olis selkä ja hauikset. Siinä ei sentään kuolemaa tee kovin helposti, mutta rankkaahan sekin on. En oo varma mihin menis.
^ Miamissa on torakoita. Meinaatteko sinne mennä?
Mä ehdin muuten näin jumalattoman vanhaksi, ennenkuin mulle selvis että talvirenkaiden pultit kuuluu kiristää 100 km:n jälkeen. Veikkaan, että tämä on ihan turhaa hifistelyä, koska yksikään rengas ei ole kyllä ikinä irronnut.
Ja rengasliikkeessä käynnin jälkeen pitää myös peltivanteet jälkikiristää. Samallalailla peltivanteen pultitki voi unohtua kiristää sielä kiireessä ku aluvanteenki.