Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt tuli löydettyä hyvä PWO, tuopillinen viinaa edellisiltana. Hirveen kiva treeni oli tänään!

PWO? Kuuluuko tämä samaan slagiin gainssien ja domssien kanssa joita vanha ei ymmärrä?

Tuopillinen viinaa, eli pullo kossua? En pystyisi, kyllä tulis uni ennenköö tuoppi on tyhjä.

Juo kaljaa ja runkkaa.

kaunis ajatus, taidan vielä itkeä samaan aikaan

- - - Updated - - -

Nyt tuli löydettyä hyvä PWO, tuopillinen viinaa edellisiltana. Hirveen kiva treeni oli tänään!

Mä oon samaa ikämiessarjaa ku vokottikin, en tiiä mikä on PWO.

- - - Updated - - -

Joku puusteri varmaan.

- - - Updated - - -

Vai olisko keskeytetty yhdyntä, epäilen.

PWO= Pre Workout, senkin vanhukset!
Se oli ihan sellanen neiti tuoppi, 0,4 ja oli siinä puoli desiä kokista ja jäitä.

Olihan synkkä treeni, viime viikon holtiton oksentelu haittaa yhä. Jospa se tästä. Vantaa Gymin laitteet on kyllä hyviä, jos jotain positiivista pitää löytää.

Oltiinkohan me sitten samaan aikaan salilla?

Voi nyt v*ttu, se olis pakollinen koiran trimmaus ja uitto päivä. Treenipäivä, toinen autokin tarttis hakee huollosta... Syödäkkin pitäs jossain vaiheessa ja askarrella isänpäiväkortti muksujen kans.

Toi elukka on oiva apu metsällä, eilen tosin juoksi puskaan, joka oli täynnä takiaisia ja nyt sen kaunis pitkä turkki on täynnä niitä, ne lähtee vaan ajamalla koira puliukoksi.

PWO= Pre Workout, senkin vanhukset!
Se oli ihan sellanen neiti tuoppi, 0,4 ja oli siinä puoli desiä kokista ja jäitä.

Oltiinkohan me sitten samaan aikaan salilla?
Mites Post Workout? Onko sekin PWO?

Emmää tiiä oltiinko, mä rupsuttelin siellä jonkunlaista jalkareeniä ja näytin orvolta. Musta huppari, mustat housut, musta lippis, fitnesstukun logoja siellä täällä.

Se on POV kuuklaa vaikka.

- - - Updated - - -

Toi elukka on oiva apu metsällä, eilen tosin juoksi puskaan, joka oli täynnä takiaisia ja nyt sen kaunis pitkä turkki on täynnä niitä, ne lähtee vaan ajamalla koira puliukoksi.

Mullakin on ollut aikoja jolloin olen yrittänyt ajaa itseni puliukoksi.

Mites Post Workout? Onko sekin PWO?

Emmää tiiä oltiinko, mä rupsuttelin siellä jonkunlaista jalkareeniä ja näytin orvolta. Musta huppari, mustat housut, musta lippis, fitnesstukun logoja siellä täällä.

On, se on myös PWO, tai AWO After Workout, DWO on During Workout, TWO Tomorrows Workout, YWO Yesterdays Workout, WWO Weekends Workout, ihan perus salitermejä.

En kyllä ainakaan huomannu, mutta en tainnu kattella hirveesti ympärilleni. Ite tein selkää ja hauiksia ja höpöttelin niitänäitä, olin siellä 9.30-11.15 välillä.

Back
Ylös Bottom