Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli vielä pari kuukautta sitten toi sama ajattelutapa syömisen suhteen.
Nykyään haluun ihan maksimaalisia tuloksia (natuna :D) joten oon tosi tarkka mitä suuhun laitan.
Toisaalta ihan hyvä että ei pääse ryyppäämään, viimeks tuli vedettyä 0,5l kossupullo kaverin kanssa puoliks, 12 kaljaa loppu huipennukseks kaveri haasto mut juomaa Kaatoryyppyä (32%, kirkasta) pullollisen ykkösellä, se meni ykkösellä, ei oo ihan yhtä kurkkua polttavaa ku kossu ja muut, ja vahva känni autto asiaan. Ei oo muistikuvia yöstä, mut olin sammuneena kussut housuuni (:face:) ja kaaduin otsa edellä patteriin.
Olin neljä päivää kurkku ihan törkeen kipeenä ja otsa auki.

Okei, tän viestin ois voinu jättää kirjottamatta mut tulipahan kerrottua.

:lol2:... juu itellekään ei oo hetkeen tehny mieli vetää älyttömiä perseitä juhannuksena varmaan viimeks muutama tölkki kaljaa 2 tuoppia hieman viskiä, viiniä mitä nyt oli riitti kyllä mun pään pistää sen verta sekasi et jos ois pitäny sinä iltana kävellä suoraa viivaa pitkin oisin vetäny ties mitä siksakkia kiertäen 5 metriä viivan molemmin puolin ja lopuks vielä pakollinen pakko"mahplätsi"lasku pöydälle. + Siihen päälle vielä jotain muuta sanaharkkaa ihmisten kanssa. Tällöin myös tajusin että ihminen menee evoluutiossa taaksepäin sitä mukaa mitä enemmän on promilleja.

Nyt aattelin salikortin ostettuani käydä vähintään 3 kertaa viikossa salilla, oli sitte millanen aikataulu ja söin sitten pikkukiviä kai sitä lihaa jotenkin tarttuu viimeistään 10 vuodessa jos ei muuten, jos oon sillo vielä samanlainen siimakäsi niin alan keräilee kukkia.

Oles nyt siinä :D Vielä pitäisi reippaat 5h 45 min reippailla ennen kuin duunivuoro loppuu. Vituttaa vaan kaiken maailman pyhät, eka bussi jolla pääsen himaan lähtee kasilta. HV!

Olen virallisesti tullut vanhaksi: Join yhden lonkeron ja totesin, et en tykkää siit olost mikä tulee, enkä tykkää humalatilastakaan. Sit nukahdin kesken leffan. Valissä ehdin myös kirota mekkaloivia naapureita ja niitten saatanallisia Halloween-bileitä.

Huomenta.

Olin 16-vuotias, kun tämä kappale julkaistiin. Tätä nykyistä ikääni olen siitä asti pitänyt jotenkin rivona. :wall: Plus alan tuntea itseni oikeasti vanhaksi. Mulla oli jo kolmenkympin kriisi 28-vuotiaana, onko tää nyt sit 40 kriisin alkua? Mutta kai sitä pitää silti jotenkin juhlia – menenpä uimaan. :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta.

Olin 16-vuotias, kun tämä kappale julkaistiin. Tätä nykyistä ikääni olen siitä asti pitänyt jotenkin rivona. :wall: Plus alan tuntea itseni oikeasti vanhaksi. Mulla oli jo kolmenkympin kriisi 28-vuotiaana, onko tää nyt sit 40 kriisin alkua? Mutta kai sitä pitää silti jotenkin juhlia – menenpä uimaan. :dance:

No hei, seuraavaks sitte paljon mukavampi juhla eli viidenkympin villitys! Akka vaihtuu 30v nuorempaan, auto lähtee ja prätkä tulee.

Brunssiksi suklaata ja kahvia. Youtubesta Juha Tapiota. Kerrassaan loistava päivä synkistelyyn.

Jahas, klo 13 on Monster Jam hartwallarenalla. Sinne juniorin kanssa löytämään pikkupoika sisältään :)

Oligarkkilan ongelma on vaan se pieni koko, eli siellä ei mahduta tekemään läheskään semmosia loikkia kuin jenkkilän isoilla areenoilla.
Mutta onhan noissa metanolikoneissa tietty niin rouhea äänimaailma, että ihan jo sen takia kannattaa mennä.

Lumi tuli eilen takas, ku tomusokeri kakun pääle. Nätisti alko taas ripottelee... :)

Back
Ylös Bottom