Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En mäkään pääse naisiin, mutta kävin hakemassa B&J:a. Eikä mulla ole edes saunaa, joten joudun syömään sitä suihkussa.

Vedä nortti siihen päälle, tulee härkänen olo.
Naisihmisiin ei mitään asiaa mutta taloyhtiön saunaan kyllä. Tekiskö vanhan kunnon kuset löylysaaviin kepposen?

- - - Updated - - -

Nyt on hyvä perjantai. Veskultakin tullut uusi levy. Täydellistä.

Tää on kyllä mahtavuutta, ei Veskun voittanutta.

- - - Updated - - -

Mä menisin kyllä mielummin naisiin. Aina kannattaa mennä naisiin.

Sunnuntai on parempi naisiinmenopäivä.

- - - Updated - - -

Mäki menisin jos osaisin. Anna hyviä vinkkejä missä niihin vois päästä? Tässä joku viikko sitte annettiin neuvoksi naisiin tutustumispaikaksi sänky, mutta se on huono vinkki mulle. Tarviin parempia.

Tänäänki pitää ehtoolla varmaan vaan syödä yksin ainoa saunas, ku ei ole naisiin asiaa. :(

Nyt pitää keksiä sulle se naisiinmenopaikka, onko äijää mennä johonkin jumppaan missä olis paljon kuumia kinkkuja?

En mä sunnuntaina jaksa lähteä naisiin. Ajattelin maata koko päivän sängyssä silloin, ja syödä pekonia.

Pienimuotoinen syysvitutus ilmeisesti iskenyt tuosta pimeästä. Joten siihen löytyy rohdot: ulos juoksemaan, kotona odottaa lämmin sauna, jonka jälkeen pizzat huiviin, korkkaan 4-packin Guinnessia.

Minusta lähtee ääntä!!!! Eikä se oo pieru. Jeee!

:lol2: Mun pitäis vissii mennä nukkuu päikkärit :D

- - - Updated - - -

Viikon viimenen homma edessä ja sitten parturin kautta johonkin.

Liian myöhää lähin töistä, Mroomi oli jo täynnä tyyppejä joten jouduin skippaan parturin. Pitäny jo kaks viikkoa käydä muttei ole lauantaisin muistanu ja huomenna noi on vissiin kaikki kiinni. Jossei mulla olis typerän muotoinen muhkurapää niin ajaisin kaljun..

Jos joskus menisin naimisiin, niin tää voisi soida ulosmarssin aikana. Kaverit meni naimisiin SW:n tunnarin tahdittamana, sekin on uruilla ollut varmasti hieno.

Ite kävin viime vuonna kuuntelemassa Indiana Jones urkuversion, ulosmarssin aikana sekin.. Kukaa ei tietäny ennalta tuota ja kun se alkoi soimaan niin alko hiljainen supattelu monesta suunnasta ja kuuli selkeästi joidenkin sanovan "Star Warsin tunnari". Teki mieli huutaa ei oo mikää Star Wars saatanan dillet ku Indiana Jones.

:lol2: Mun pitäis vissii mennä nukkuu päikkärit :D

- - - Updated - - -

Liian myöhää lähin töistä, Mroomi oli jo täynnä tyyppejä joten jouduin skippaan parturin. Pitäny jo kaks viikkoa käydä muttei ole lauantaisin muistanu ja huomenna noi on vissiin kaikki kiinni. Jossei mulla olis typerän muotoinen muhkurapää niin ajaisin kaljun..

Mä kävin ennen Hairstoressa, eka kerta oli peruskörmylle yllätys. En osannut odottaa intiiminoloista päähierontaa. Toivo alkoi jo orastaa että neiti tarraisi seuraavaksi johonkin muuallekin kuin päänahkaan mutta jouduin karvaasti pettymään.

Mmmm.. Marabou domino, välipalana. Iltapalaksi sitten B&J.

2,5v sanoi juuri ettei äiti saa tanssia. Sille on selvästi syynsä etten tanssi julkisesti alle kolmen promillen.

Mä kävin ennen Hairstoressa, eka kerta oli peruskörmylle yllätys. En osannut odottaa intiiminoloista päähierontaa. Toivo alkoi jo orastaa että neiti tarraisi seuraavaksi johonkin muuallekin kuin päänahkaan mutta jouduin karvaasti pettymään.

Joo, siinä on yks syy miksi tuolla olen käynytki.

Ainoa vika noissa on nyt että pitäis vissii se kortti hankkia kun siellä joutuu odottaa pitkän tovin ja aina änkeää joku kortillinenkin edelle.. Oikeesti oikein odottavat että minä olen siellä istumassa ja odottamassa seuraavaksi vuoroani ja änkeävät sitten jonossa sisään. Tuo kortillisten määrä on muuten selkeesti kasvanu viimeisen vuodenkin aikana.

En mäkään pääse naisiin, mutta kävin hakemassa B&J:a. Eikä mulla ole edes saunaa, joten joudun syömään sitä suihkussa.

Pääasia että oot älästi!

Nyt pitää keksiä sulle se naisiinmenopaikka, onko äijää mennä johonkin jumppaan missä olis paljon kuumia kinkkuja?

Ei ole.

Ja olihan se brutaali kuva perjantain ratoksi.

Minkä ihmeen tähden mä olisin alasti??!

Mitä! Käytkö sä vaatteet päällä suihkussa? Minä ainaki kävin äsken munasillaan saunas. Ei ollu aino ollenkaa hassumpaa saunaseuraa. Joskus jos olis naisseuraa saunas niin saunottelustahan sais hyvin romanttisen, ku syötäis samasta kiposta jätskiä :haart: hihihi

Jos minä syön B&J:tä suihkussa, niin minä tasan varmasti syön sitä suihkussa vaatteet päällä! Joku roti!

Siinä meni seki fanttasia eventasta alasti jäätelö suussa suihkuttelemassa.

Back
Ylös Bottom