Mulla oli vielä pari kuukautta sitten toi sama ajattelutapa syömisen suhteen.
Nykyään haluun ihan maksimaalisia tuloksia (natuna :D) joten oon tosi tarkka mitä suuhun laitan.
Toisaalta ihan hyvä että ei pääse ryyppäämään, viimeks tuli vedettyä 0,5l kossupullo kaverin kanssa puoliks, 12 kaljaa loppu huipennukseks kaveri haasto mut juomaa Kaatoryyppyä (32%, kirkasta) pullollisen ykkösellä, se meni ykkösellä, ei oo ihan yhtä kurkkua polttavaa ku kossu ja muut, ja vahva känni autto asiaan. Ei oo muistikuvia yöstä, mut olin sammuneena kussut housuuni (:faceja kaaduin otsa edellä patteriin.
Olin neljä päivää kurkku ihan törkeen kipeenä ja otsa auki.
Okei, tän viestin ois voinu jättää kirjottamatta mut tulipahan kerrottua.
:lol2:... juu itellekään ei oo hetkeen tehny mieli vetää älyttömiä perseitä juhannuksena varmaan viimeks muutama tölkki kaljaa 2 tuoppia hieman viskiä, viiniä mitä nyt oli riitti kyllä mun pään pistää sen verta sekasi et jos ois pitäny sinä iltana kävellä suoraa viivaa pitkin oisin vetäny ties mitä siksakkia kiertäen 5 metriä viivan molemmin puolin ja lopuks vielä pakollinen pakko"mahplätsi"lasku pöydälle. + Siihen päälle vielä jotain muuta sanaharkkaa ihmisten kanssa. Tällöin myös tajusin että ihminen menee evoluutiossa taaksepäin sitä mukaa mitä enemmän on promilleja.
Nyt aattelin salikortin ostettuani käydä vähintään 3 kertaa viikossa salilla, oli sitte millanen aikataulu ja söin sitten pikkukiviä kai sitä lihaa jotenkin tarttuu viimeistään 10 vuodessa jos ei muuten, jos oon sillo vielä samanlainen siimakäsi niin alan keräilee kukkia.
ja kaaduin otsa edellä patteriin.