Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari päivää vanha mutta menköön kun satuin huomaamaan.

Aurinko lakkaa paistamasta, mutta työaika loppuu vasta seitsemän minuutin päästä. Eikös semmonen biisi ole?

Kuulostaa melkein tältä:

Piti ostaa itselle synttärilahja etukäteen kun kaupat ei oo huomenna auki. Nyt se ilkkuu tuossa kirjahyllyn reunalla:wall:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vittu että tekee mieli ryypätä sellaset perseet että taju lähtee.
Mut ei, dieetti ja kaikki paskat estää, joskus vaan toivosin olevani NORMAALI ihminen joka ei kävis salilla ja söis ja jois miten sattuu. VITTU!

Siinä meni seki fanttasia eventasta alasti jäätelö suussa suihkuttelemassa.

Kyllä se kuva on enemmän sellanen itkusta turvonneella naamalla varustettu epämääräinen vaatekasa vettä valuvana suihkun nurkassa lappaamassa ruokalusikalla jäätelöä suoraan purkista suuhun. Samalla parkuen ja koristen osan jäätelöstä valuen keuhkoputkeen ja osan valuessa suunpielistä ympäri naamaa.

Vittu että tekee mieli ryypätä sellaset perseet että taju lähtee.
Mut ei, dieetti ja kaikki paskat estää, joskus vaan toivosin olevani NORMAALI ihminen joka ei kävis salilla ja söis ja jois miten sattuu. VITTU!

hei, mä olen tehnyt hyvän kompromissin: syön mitä haluun, mut käyn salilla :D

Saako ryypätä, jos flunssa on lähössä pois, eli on vielä nuhaa ja kurkku kipee? Ja sit heti selvennetään, et mun ryyppääminen on sitä, et vedän 4 annosta alkomahoolia ja oon ihan tillintallin-tättärää.

Kyllä se kuva on enemmän sellanen itkusta turvonneella naamalla varustettu epämääräinen vaatekasa vettä valuvana suihkun nurkassa lappaamassa ruokalusikalla jäätelöä suoraan purkista suuhun. Samalla parkuen ja koristen osan jäätelöstä valuen keuhkoputkeen ja osan valuessa suunpielistä ympäri naamaa.

Kummallinen tyyli nautiskella.

hei, mä olen tehnyt hyvän kompromissin: syön mitä haluun, mut käyn salilla :D

Suosittelen tuota samaa. Juopottelen myös, terveydeksi. Miksi salillakäynnin pitäis tarkottaa niin ehdotonta elämää? Se on ainaki mulle vain terveellinen harrastus.

Mulla oli vielä pari kuukautta sitten toi sama ajattelutapa syömisen suhteen.
Nykyään haluun ihan maksimaalisia tuloksia (natuna :D) joten oon tosi tarkka mitä suuhun laitan.
Toisaalta ihan hyvä että ei pääse ryyppäämään, viimeks tuli vedettyä 0,5l kossupullo kaverin kanssa puoliks, 12 kaljaa loppu huipennukseks kaveri haasto mut juomaa Kaatoryyppyä (32%, kirkasta) pullollisen ykkösellä, se meni ykkösellä, ei oo ihan yhtä kurkkua polttavaa ku kossu ja muut, ja vahva känni autto asiaan. Ei oo muistikuvia yöstä, mut olin sammuneena kussut housuuni (:face:) ja kaaduin otsa edellä patteriin.
Olin neljä päivää kurkku ihan törkeen kipeenä ja otsa auki.

Okei, tän viestin ois voinu jättää kirjottamatta mut tulipahan kerrottua.

Sain viime kuussa aikaan 26 treeniä (punttia + aerobista)! :rock: Mukaan mahtui myös neljän päivän totaalilepotauko. :P Pitää tässä kuussa alkaa panostamaan enemmän punttailuun, että saisi lihasmassaa enemmän!

Nykyään haluun ihan maksimaalisia tuloksia (natuna :D) joten oon tosi tarkka mitä suuhun laitan.
Toisaalta ihan hyvä että ei pääse ryyppäämään, viimeks tuli vedettyä 0,5l kossupullo kaverin kanssa puoliks, 12 kaljaa loppu huipennukseks kaveri haasto mut juomaa Kaatoryyppyä (32%, kirkasta) pullollisen ykkösellä, se meni ykkösellä, ei oo ihan yhtä kurkkua polttavaa ku kossu ja muut, ja vahva känni autto asiaan. Ei oo muistikuvia yöstä, mut olin sammuneena kussut housuuni (:face:) ja kaaduin otsa edellä patteriin.

Viinanjuontitaitos vaatii selvästi paljon lisää harjotteua. Aika amatöörimäistä vielä tömmonen järjetön kaataminen.

Mä oon ihan sitä mieltä että mun ei tarvis opetella yhtään viinan juontia, ei muutenkaan oikeestaan sovi mulle.
Must tulee viinapäissäni ihan täys kusipää.

:lol2: :D Mulla kasvaa lihakset vauhdilla, kun syön mitä haluan, ongelmana se, et paino ei sais tippuu, nyt on viikon aikana lähteny 5kg, kiitos flunssan ja olemattoman ruokahalun.

Kuullostaa ihan normaalilta.. Jossain batesin hotellissa.

Joo se on hyvä välillä purkaa mieltään näillä asioilla. Jos ei muuta niin tätä lukiessani tunsin itseni paremmaksi ihmiseksi ainakin hetkeksi.

Pari päivää vanha mutta menköön kun satuin huomaamaan.

Kuulostaa melkein tältä:

Piti ostaa itselle synttärilahja etukäteen kun kaupat ei oo huomenna auki. Nyt se ilkkuu tuossa kirjahyllyn reunalla:wall:

Jes! Tää oli just se onneton vitsi mikä tohon liittyi, hyvä, kiitti jengi!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom