Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikonloppuna on hyvä tehä töitä, etenki öitä :)

Eikä ees velvoteta, ihan vapaaehtosesti meen, euron kuvat silmissä. Tyypillinen nainen.. :rolleyes:

Mulla ei oikein oo mahiksia tehdä viikonloppuöinä töitä. Oishan se jees, rahaa tulis ihan ok. Mut noh, mää sit nukun. Hain just kaupasta 1,5kg broilerinuijia, sellanen uuniboksi. Kylkeen valkosipulidippi niin maistuu aika muikeelta. Kelepaa yksin syyä :D

Yksin on hyvä syödä, eipähän tarvi jakaa ruokaansa :)

Olis ollu normisti vapaa lauantai, mut en viittiny kieltäytyä ku tarjottiin la-su yötä. Tällä menolla pyyhin oman hanurini ja vielä lastenki hanurit seteleillä, on noi kolikot vähän ikäviä siihen hommaan..

Yksin on hyvä syödä, eipähän tarvi jakaa ruokaansa :)

tumblr_kzsuayfplT1qz8z2ro1_500.png

Onhan se toisinaan

Mä oon niin ahne, et ruokaa en tykkää jakaa! Muut asiat on sitten sellasia mitä on kiva tehdä kahdestaan, kuten esim. sulkapallo

Mulla on ollut koko viikko vapaata ja ensi viikolla on maanantaina joku neljä tuntia luentoja, ei hirveästi rassaa :D Tuohon aiempaan viestiisi väkimääristä viitaten, kannattaa joskus suunnata johonkin Aasian isoon kaupunkiin. Sen jälkeen Suomessa tuntuu väljältä pahimpaan ruuhka-aikaankin :D

Siis joo, ei tarttis kun johonkin Moskovaan suunnata pirssillä ajelemaan iltapäiväruuhkiin. Onneksi asun täällä Suomessa ja universumin mittakaavassa tämmösessä pikkukylässä, jossa "ruuhkat" niin tiellä kuin kaupoissakin ovat jokseenkin siedettäviä. Silti vältän Prisman lauantaipäivän ruuhkia kuin ruttoa. Kestän mielummin ne kolikkoja laskevat mummelit arkisin.

Lapsenvahtina menis huominen. Kannattaako tollasia 4- ja 6-vuotiaita viedä lintsille vai leffaan jos on hyvät kelit?

Edit. Ja mitä mä teen jos ne alkaa itkemään ikävissä vanhempiaan? Lahjon ne karkeilla?

Lintsi tai sisähuvipuisto tai Hopilopi toimii aina. Leffa on aina pieni riski. Fiftyfifty itkeekö ikäväänsä, voi olla et teil on niin hauskaa et ne ei ees muista. Mut herkut lievittää tuskaa, tottakai.

Mä menisin kans HopLopiin, muksut yleensä on ihan haltioissaan kun niiden kanssa painaa meneen siellä pitkin putkia ja liukumäkiä. Harmittaa aina niiden lasten puolesta, joiden DolceGabbana-vanhemmat kököttää kyllästyneenä iPadejaan naputellen. Ite ainakin tukka putkella ravannu niiden vaahtosammuttimien kanssa siellä. Elä anna liikaa karkkia start, muuten tulee pahaa jälkeä :D

Mä menisin kans HopLopiin, muksut yleensä on ihan haltioissaan kun niiden kanssa painaa meneen siellä pitkin putkia ja liukumäkiä. Harmittaa aina niiden lasten puolesta, joiden DolceGabbana-vanhemmat kököttää kyllästyneenä iPadejaan naputellen. Ite ainakin tukka putkella ravannu niiden vaahtosammuttimien kanssa siellä. Elä anna liikaa karkkia start, muuten tulee pahaa jälkeä :D

Ainiin hitto toi sokerihumala efekti tosiaan. Ehkä mä syötän niille kananmunia, ehrmannia mehukeitolla ja hera sheikkejä. Mulla on toi kylki just nakutettu mustetta että ei oikein pysty messissä rymyämään tuolla HopLopissa, mutta vois kyllä googlettaa missä noita on jos sellaseen sitten menis. Linnanmäellä ei taida ihan neljävuotiaalle hirveesti mitään olla. Jostain smurffeista noi oli kesällä ihan täpinöissään kun viimeks näki että se toki pyöris leffassakin.

Ainiin hitto toi sokerihumala efekti tosiaan. Ehkä mä syötän niille kananmunia, ehrmannia mehukeitolla ja hera sheikkejä. Mulla on toi kylki just nakutettu mustetta että ei oikein pysty messissä rymyämään tuolla HopLopissa, mutta vois kyllä googlettaa missä noita on jos sellaseen sitten menis. Linnanmäellä ei taida ihan neljävuotiaalle hirveesti mitään olla. Jostain smurffeista noi oli kesällä ihan täpinöissään kun viimeks näki että se toki pyöris leffassakin.

Vantaalla on ainakin tossa Jumbon tykönä yks, muista en tiiä. No voithan sä vähän mäkee niiden kanssa laskea, jos ei muuten ni mä tuun riehuun niiden kans, ihan vaan pallomeren takia :D

Vantaalla on ainakin tossa Jumbon tykönä yks, muista en tiiä. No voithan sä vähän mäkee niiden kanssa laskea, jos ei muuten ni mä tuun riehuun niiden kans, ihan vaan pallomeren takia :D

No tohon jumboon kyl ajelee tästä aika nopeasti. Vähän harmittavaan paikkaan osu toi tatuoinnin teko kun kesällä oli oikein kiva römytä noitten kanssa. Molemmat haluaa samaan aikaan reppuselkään ja sitten ne kyselee että "onko sun jaloissa vikaa kun et osaa juosta". Hyvät aerobiset.

Kansallisena etäpäivänä oon kattonu leffoja. Isku mogadishuun, 2 bbc spanks blond ass, jotain swingers paskaa, kellopeliappelsiini(jätin kesken, ei jaksanu. Liian seko) theroux ja dementikot.

Kohta tästä flunssaara toipuu. Selkeästi parempi päivä kuin eilen

On se vaan taas todettu, että kunto laskee kun ei treenaa. Taitaa 6kk olla viime uintikerrasta ja jaksoin uida vain 1,5km, jonka jälkeen totesin, että seuraavalla kierroksella hukkumisen riski on liian suuri :dance:

Back
Ylös Bottom