Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Heräsin tänäkin yönä alakerran piskin räksytykseen ja taas tulpat korville. Veikkaan, että piski on pöllitty, ei se muuten noin jodlais. Viime yönä sama homma, sillä erotuksella että jodlaus alkas jo seittemältä. Eiköhän nolla asukeilla lähtölaskenta ole alkanut jo, muutenki aika levotonta menoa. Onneks vuokralaisia niin noista nyt pääsee eroonkin suht helposti.
Kroppa tahtois löysäillä. Sen huomaa duunissa. On koomanen olo, hirwwee palautuminen käynnissä koko ajan. Onks tää nyt kivaa? Hell yeah!

Möh, juna peruttu?!? Mikä Venäjä tää on?

Näin käy kerran kolmessa kuukaudessa, mutta olin torkun sijasta läpännyt herätyskellon kiinni. Mighty good! Ei tee mitään, syön jo aamupalaa eikä oo kiirekään. Ja pääsin unessani minua kiusanneita ählämeitä karkuun. Viiden tunnin päästä alkaa viikonloppu! Oujeeeee!!!

Vielä vähemmän vaatii että on taas sunnuntai. Just viime sunnuntaina sitä syvällisesti pohdiskelin, että miksi odotella viikonloppua, ku se sunnuntain tuska on aina niin suuri. Jatkuva arki olis varmaan kaikista paras ratkasu. Ei olisi sunnuntaiahristuksia.

Mä olen menettänyt uskoni viikonloppuihin, kun oon lähes kaikki viikonloput töissä. Mutta en kyllä tiedä, miten enää kestäisinkään 8-16 töitä, kun on jo niin tottunut. Ja kun tässä muutaman kerran on liikkunut ihmisten ilmoilla silloin, kun kaikki ovat juuri päässeet töistä, niin oon hämmästynyt kuinka paljon ihmisiä voikaan olla liikkeellä samaan aikaan. Kivempi hiihtää tuolla naama näkkärillä, kun niin moni ei ole sitä todistamassa :D

ihana vapaapäivä: aamusta 1h30min lenkki, reissu hammashoitolaan, lasten kanssa leipomista jne. Parin viikon päästä ei oo pahemmin vapaita viikonloppuja(tai muitakaan vapaita), kun mä melkeen asun töissä, täytyy nauttia vielä kun voi :D

Perjantai on oikeesti paras päivä pakkiksella.

Tulee itekki niin hyvälle fiiliksille, kun itellä on vapaa viikonloppu ja jollain on töitä! :)

Mietin teitä kaikkia töissä olijoita huomenna aamulla, mä lupaan sen!

Tähän sympatian määrään ihan hukkuu... :D Minä lupaan pyhästi tehdä samoin, kun maanantaina aloitatte jälleen raskaan raatamisen ja itse käännän vielä kylkeä!

Hehe. :) Ite siirtyny nyt muutamaksi viikoksi perus n. 8-16 hommaan. Olin monta kuukautta enimmäkseen yössä, parasta siinä oli tulla pitkästä vuorosta kotiin ja aamuruuhkassa ottaa rennosti katsellen muita työmatkalaisia, joilla oli vielä päivä edessä. Tässäkin puolensa, ainakin säännölliset rutiinit nyt ja treenattua saa paremmin. Ja syötyä kans.

Tähän sympatian määrään ihan hukkuu... :D Minä lupaan pyhästi tehdä samoin, kun maanantaina aloitatte jälleen raskaan raatamisen ja itse käännän vielä kylkeä!

Mulla on ollut koko viikko vapaata ja ensi viikolla on maanantaina joku neljä tuntia luentoja, ei hirveästi rassaa :D Tuohon aiempaan viestiisi väkimääristä viitaten, kannattaa joskus suunnata johonkin Aasian isoon kaupunkiin. Sen jälkeen Suomessa tuntuu väljältä pahimpaan ruuhka-aikaankin :D

Kohta olisi muutto uudelle paikkakunnalle edessä. Salikortin hommaamisen lisäksi tekisi mieli ilmoittautua paikalliseen BJJ- kerhoon, voisi olla yleishyödyllistä + pääsisi välillä tekemään muutakin kuin punttihommia.

Lapsenvahtina menis huominen. Kannattaako tollasia 4- ja 6-vuotiaita viedä lintsille vai leffaan jos on hyvät kelit?

Edit. Ja mitä mä teen jos ne alkaa itkemään ikävissä vanhempiaan? Lahjon ne karkeilla?

Back
Ylös Bottom