Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nalle luppakorvan kuuluukin olla pullea.

Oot oikeessa. Tytöille pitää olla kilttinä, tytöt on kivoja.

Ja muuksi en muutu.

No ainakin osa tytöistä on kivoja, kaikki ei ole mut ei niitäkää saa haukkua.

edit. Kyl naisia saa haukkua, neki haukkuu miehiä.

Antaa haukkua, ei ole mitään syytä alentua samaan.

Antaa haukkua, ei ole mitään syytä alentua samaan.

Osaan kyllä olla herrasmies ja käytöstavat löytyy :) Nyt ei oo vaan sen hetki.

Ei ne jalassa oo, vaan kaapissa. Eikö muka mies saa sukkahousuja pitää? Hirveen vanhanaikasta.

Jes!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Five Finger Death Punch - kyllä! Bad company saa sukat tutisemaan.

- - - Updated - - -

Ei ne jalassa oo, vaan kaapissa. Eikö muka mies saa sukkahousuja pitää? Hirveen vanhanaikasta.
Tottakai saa. Very sexy I might say.

ARGW70.jpg

Töistä kotiuduttu ja oli kyllä hyvä päivä. Mä en malta olla tännekin hihkumatta, että oon kyllä helvetin ilonen tästä alavalinnasta. :dance:

Weak ei vissiin oo 5fdp:n ystävä ku aina pitää trollata jollai vitun hirveellä paskalla :D Ei siinä, ihan hauskaa! :D

Kyl mää 5fdp:n tiiän, mutten muista hyviä kappaleita niiltä.

Aaah... No place like home. :haart:
[video=youtube_share;ArgMK2kAjzw]http://youtu.be/ArgMK2kAjzw[/video]

Voi h*lvetin p*rse!

Pitäisi mennä aamulla töihin loman jäljiltä enkä ole nukkunut silmällistäkään, kun uni ei tule. "Mahtava" työpäivä tulossa.

Pohdin samaa. Paitsi että en ole ollut lomalla ja minulla on treenit aamulla. Heräsin eilen klo 14 ja join vielä kahvia silloin, ilmankos ei nukuta. Josko sitä valvoisi koko päivän ja korjailisi unirytmin, joskin illemmalla on tarkoitus muutama olut nauttia jotka voi piristää, mutta tuskinpa hirveästi. Melko tylsäähän tuo on sängyssä maata ja odottaa josko nukahtaisi.. Tai no aamulla se on aika nautinnollista "maata vielä minuutti".

Hereillä edelleen. Päätin, että en sitten nuku ollenkaan. Menen kohta suihkuun ja lähden töihin. Pääseepähän vähän aiemmin pois. On tää s**tanasta.

Back
Ylös Bottom