Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Yksin on hyvä syödä, eipähän tarvi jakaa ruokaansa![]()
Mulla on ollut koko viikko vapaata ja ensi viikolla on maanantaina joku neljä tuntia luentoja, ei hirveästi rassaa :D Tuohon aiempaan viestiisi väkimääristä viitaten, kannattaa joskus suunnata johonkin Aasian isoon kaupunkiin. Sen jälkeen Suomessa tuntuu väljältä pahimpaan ruuhka-aikaankin :D
Lapsenvahtina menis huominen. Kannattaako tollasia 4- ja 6-vuotiaita viedä lintsille vai leffaan jos on hyvät kelit?
Edit. Ja mitä mä teen jos ne alkaa itkemään ikävissä vanhempiaan? Lahjon ne karkeilla?
Mä menisin kans HopLopiin, muksut yleensä on ihan haltioissaan kun niiden kanssa painaa meneen siellä pitkin putkia ja liukumäkiä. Harmittaa aina niiden lasten puolesta, joiden DolceGabbana-vanhemmat kököttää kyllästyneenä iPadejaan naputellen. Ite ainakin tukka putkella ravannu niiden vaahtosammuttimien kanssa siellä. Elä anna liikaa karkkia start, muuten tulee pahaa jälkeä :D
Ainiin hitto toi sokerihumala efekti tosiaan. Ehkä mä syötän niille kananmunia, ehrmannia mehukeitolla ja hera sheikkejä. Mulla on toi kylki just nakutettu mustetta että ei oikein pysty messissä rymyämään tuolla HopLopissa, mutta vois kyllä googlettaa missä noita on jos sellaseen sitten menis. Linnanmäellä ei taida ihan neljävuotiaalle hirveesti mitään olla. Jostain smurffeista noi oli kesällä ihan täpinöissään kun viimeks näki että se toki pyöris leffassakin.
Mäkin haluan hoplopiin riehumaan!
Ei sinne noin pieniä päästetä.
Vantaalla on ainakin tossa Jumbon tykönä yks, muista en tiiä. No voithan sä vähän mäkee niiden kanssa laskea, jos ei muuten ni mä tuun riehuun niiden kans, ihan vaan pallomeren takia :D
En mä ole pieni kun just oikean kokoinen.
Ehkä tisseistä. Niistäkin tosin paha sanoa kun ovat aina vaatteiden alla piilossa.
Imagine that.