Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hoomenta! Long time, no see. :)

Se ois vappaapäivä, joten luvassa leivontaa, reeniä ja öllöttelyä. :)

e. Ainii, ja tietty kouluhommia. :haart:

No eipä ole kerenny, tässä tätä homman tynkää ollunna. :D Mukava, että muistetaan vielä. :)
Miten voi ruokailusta saada näin kivuliaan kokemuksen? Helppoa, änkyrä mieli ja liikaa nagachiliä. Hot, hot, hot! :lol2:

Meikällä olisi helvetisti parempaakin tekemistä, kuin olla himassa keskellä työpäivää odottamassa Dna:n asentajaa fiksaamaan nettiä. Saattaa tulla pitkäksi venyvä työpäivä tätä menoa.

No vähän :) Menin kyl aamulla huoltsikalle tankkaamaan ja lompakon avatessani tajusin, että bensakortti on kotona toisen takin taskussa. No, toivotaan että bensa riittää kotiin ja siitä vielä tankille. Ja lisäksi toivon, ettei autossa nyt oo isompaa vikaa, koska viime kuusta tuli puolet oltua palkattomalla ja nyt ei oikein ois rahaa mihinkää suuriin remontteihin.

Tää on ihan ollu sun viikko... :D

No vähän :) Menin kyl aamulla huoltsikalle tankkaamaan ja lompakon avatessani tajusin, että bensakortti on kotona toisen takin taskussa. No, toivotaan että bensa riittää kotiin ja siitä vielä tankille. Ja lisäksi toivon, ettei autossa nyt oo isompaa vikaa, koska viime kuusta tuli puolet oltua palkattomalla ja nyt ei oikein ois rahaa mihinkää suuriin remontteihin.
Jos sinulla on maksukortti ihan vain ja ainoastaan bensiinin hankkimista varten, niin säilytä sitä ihmeessä esimerkiksi autosi hansikalokerossa. Säästyt useaan kertaan unohtamisen aiheuttamalta pieneltä vitutukselta. Toimivaksi havaittu menetelmä.

Itse painin huomattavasti suurempien ongelmien kanssa; en nimittäin osaa päättää, pitäisikö minun hankkia liput Ludovico Einaudin konserttiin marraskuussa.

Tää on ihan ollu sun viikko... :D

Ihan selkeesti. :D

Jos sinulla on maksukortti ihan vain ja ainoastaan bensiinin hankkimista varten, niin säilytä sitä ihmeessä esimerkiksi autosi hansikalokerossa. Säästyt useaan kertaan unohtamisen aiheuttamalta pieneltä vitutukselta. Toimivaksi havaittu menetelmä.

Itse painin huomattavasti suurempien ongelmien kanssa; en nimittäin osaa päättää, pitäisikö minun hankkia liput Ludovico Einaudin konserttiin marraskuussa.

Joo täytyy laittaa hanskalokeroon. Ja on siis nimenomaan polttoainekortti. Omaan ongelmaasi: jos tuntuu että haluat mennä ja jälkikäteen voi edes vähän harmittaa ku et menny niin hanki nyt ihmees!

50min tsykää salilla. Ruoka lapioitu turpaan. Ny on melkosen lepposa olo :)

Ei tosiaan oo mun viikko. Ei riitä palojen vaihto, levytkin laitettava uusiksi. Nyt meni kyllä budjetti sekasi. Syön loppuelämäni kynsiä ja hiuksia ku jatkuu tää potkiminen.

Mietiskelin tuossa noita työkuvioita niin kysytääs täältä mitä mieltä pakkiksen väki on meidän duunipaikan johtajista.

Työkaveri löysi myymälästä tuotteen, josta puuttui tärkeä osa. Tuote ei ollut siis myyntikuntoinen enään. Niinpä hän halusi sitten itse ostaa sen alennetulla hinnalla. Kysyi osastolaiselta, että mihin hintaan hän saisi ostettua tuotteen. Vähänajan päästä osastolainen ilmoitti hinnan ja työkaveri osti tuotteen pois.

Pari viikkoa myöhemmin johtajat kutsuivat nämä kaksi henkilöä toimistoonsa ja olivat kuulma mätkässeet kirjalliset varoitukset nenän eteen. Syynä petos! KOSKA tämä osastolainen oli myynyt EUROLLA alle ostohinnan tämän tuotteen kolleegalleen.

Onkohan tässä vähän ylireagointia johtajilta? :D

Sulla on kyllä paska säkä.. :/

Sano muuta. Minä ja autot ollaan kyllä niin kosmisen huono yhdistelmä. Reilu vuosi sitten mulla oli tuulilasi irti. Siis irti-irti, tiivisteet napsin irti niin lasin pysty vaan poimimaan pois. Tätä edellisestä autosta en edes aloita. Toki tää tän kertainen on ihan vaan kuluvia osia ja kuuluu asiaan, mutta voi perkele että vastustaa.

Nyt annetaan kaikki Kairalle joukkohali!

:hali:

Mietiskelin tuossa noita työkuvioita niin kysytääs täältä mitä mieltä pakkiksen väki on meidän duunipaikan johtajista.

Työkaveri löysi myymälästä tuotteen, josta puuttui tärkeä osa. Tuote ei ollut siis myyntikuntoinen enään. Niinpä hän halusi sitten itse ostaa sen alennetulla hinnalla. Kysyi osastolaiselta, että mihin hintaan hän saisi ostettua tuotteen. Vähänajan päästä osastolainen ilmoitti hinnan ja työkaveri osti tuotteen pois.

Pari viikkoa myöhemmin johtajat kutsuivat nämä kaksi henkilöä toimistoonsa ja olivat kuulma mätkässeet kirjalliset varoitukset nenän eteen. Syynä petos! KOSKA tämä osastolainen oli myynyt EUROLLA alle ostohinnan tämän tuotteen kolleegalleen.

Onkohan tässä vähän ylireagointia johtajilta? :D

...no jos työnantaja ei ole erikseen kaupankäyntiä kieltänyt, niin ainakin ostajan varoitus on tarpeeton. Myyjän varoitus onkin vähän moninaisempi tapaus. Vaan eipä tuolla kirjallisella varoituksella sen kummempaa vaikutusta ole yhtään mihinkään, pomot halusivat vaan hiukan pullistella.

No vähän voi puristella :D

Aina se joskus ryhmähalissa lipsahtaa :D

edit.

Ei tosiaan oo mun viikko. Ei riitä palojen vaihto, levytkin laitettava uusiksi. Nyt meni kyllä budjetti sekasi. Syön loppuelämäni kynsiä ja hiuksia ku jatkuu tää potkiminen.

:( Nyt pitäs kyllä kehittää joku risteily tai jotain ni saisit vähän ajatuksia pois arjesta..

Back
Ylös Bottom