Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aja haaparantaan hakemaan nuuskaa!
Huomenta!![]()

Hoomenta! Long time, no see.
Se ois vappaapäivä, joten luvassa leivontaa, reeniä ja öllöttelyä.
e. Ainii, ja tietty kouluhommia. :haart:

No vähänMenin kyl aamulla huoltsikalle tankkaamaan ja lompakon avatessani tajusin, että bensakortti on kotona toisen takin taskussa. No, toivotaan että bensa riittää kotiin ja siitä vielä tankille. Ja lisäksi toivon, ettei autossa nyt oo isompaa vikaa, koska viime kuusta tuli puolet oltua palkattomalla ja nyt ei oikein ois rahaa mihinkää suuriin remontteihin.
Jos sinulla on maksukortti ihan vain ja ainoastaan bensiinin hankkimista varten, niin säilytä sitä ihmeessä esimerkiksi autosi hansikalokerossa. Säästyt useaan kertaan unohtamisen aiheuttamalta pieneltä vitutukselta. Toimivaksi havaittu menetelmä.No vähänMenin kyl aamulla huoltsikalle tankkaamaan ja lompakon avatessani tajusin, että bensakortti on kotona toisen takin taskussa. No, toivotaan että bensa riittää kotiin ja siitä vielä tankille. Ja lisäksi toivon, ettei autossa nyt oo isompaa vikaa, koska viime kuusta tuli puolet oltua palkattomalla ja nyt ei oikein ois rahaa mihinkää suuriin remontteihin.
Tää on ihan ollu sun viikko... :D
Jos sinulla on maksukortti ihan vain ja ainoastaan bensiinin hankkimista varten, niin säilytä sitä ihmeessä esimerkiksi autosi hansikalokerossa. Säästyt useaan kertaan unohtamisen aiheuttamalta pieneltä vitutukselta. Toimivaksi havaittu menetelmä.
Itse painin huomattavasti suurempien ongelmien kanssa; en nimittäin osaa päättää, pitäisikö minun hankkia liput Ludovico Einaudin konserttiin marraskuussa.
Ei tosiaan oo mun viikko. Ei riitä palojen vaihto, levytkin laitettava uusiksi. Nyt meni kyllä budjetti sekasi. Syön loppuelämäni kynsiä ja hiuksia ku jatkuu tää potkiminen.
Sulla on kyllä paska säkä.. :/
Mietiskelin tuossa noita työkuvioita niin kysytääs täältä mitä mieltä pakkiksen väki on meidän duunipaikan johtajista.
Työkaveri löysi myymälästä tuotteen, josta puuttui tärkeä osa. Tuote ei ollut siis myyntikuntoinen enään. Niinpä hän halusi sitten itse ostaa sen alennetulla hinnalla. Kysyi osastolaiselta, että mihin hintaan hän saisi ostettua tuotteen. Vähänajan päästä osastolainen ilmoitti hinnan ja työkaveri osti tuotteen pois.
Pari viikkoa myöhemmin johtajat kutsuivat nämä kaksi henkilöä toimistoonsa ja olivat kuulma mätkässeet kirjalliset varoitukset nenän eteen. Syynä petos! KOSKA tämä osastolainen oli myynyt EUROLLA alle ostohinnan tämän tuotteen kolleegalleen.
Onkohan tässä vähän ylireagointia johtajilta? :D
:hali: !
edit. Sori Eki, Kairaa piti puristaa perseestä mut menikin väärin..
No vähän voi puristella :D
Ei tosiaan oo mun viikko. Ei riitä palojen vaihto, levytkin laitettava uusiksi. Nyt meni kyllä budjetti sekasi. Syön loppuelämäni kynsiä ja hiuksia ku jatkuu tää potkiminen.