Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uinti on yksi parhaista lajeista kropalle, oli päälaji mikä tahansa. Joskus aikoinaan treenailin triathloniin, ja vaikka juoksut ja pyöräilyt alkoivat tökkiä, niin uida jaksoi ja aina innolla. Kropalle pirun hyvää treeniä.

Tulin itsekin tuossa vuosi sitten siihen tulokseen, että pelkkä punttailu on melkein pahinta, mitä voi itselleen tehdä, ja kiinnostus kamppailuihin kasvoi entisestään. Lajissa on vähän muutakin kuin raskaiden juttujen siirtämistä edestakaisin.

Itsekkin tuli joskus teininä triathlonia treenailtua ja kyllä uinti kivaa oli. Etenkin sitten kun oppii sen verran tekniikkaa ja saa kuntoa, että pystyy kroolailee lepposasti hiukan pidemmänkin matkan.

Kraah. Huomenta. Ärrrh.

Semmonen on jo. Siellä läskit ähisee kellukkeet vyötäröllä eikä liiku mihinkään.

Äitee houkutteli joskus vesijuoksemaan ja naureskellen lähdin mukaan "mummojuoksemaan". Yllättävän rankkaa fyysisesti. Henkisesti siinä vaiheessa ku mummot veti kierroksella ohi...

Jaa ei sitten vissiin olekaan pariin tuntiin töitä. Aamun, tai oikeestaan koko päivän, iso homma peruuntu...

Se oli soittanu mun Catherinelle viime yönä et muuten kaikki ok, mitä nyt vähän peräröörit karstottuu kun ei pääse kruisaileen..

En kyllä usko, että pääsee karstottuu, kun on mun pikkuveljellä "hoidossa" :D Siksi ehkä mietinkin, että onkohan sillä kaikki hyvin :D

Sutsisantsisutsisantsisutsisantsiörgh

Perkele nää iltavuoroviikot on parasta mitä työelämässä voi olla. Tänään täytys varmaan käydä kaljakaupassa että saa iltaisin vähän juopotella!

Semmonen on jo. Siellä läskit ähisee kellukkeet vyötäröllä eikä liiku mihinkään.

Sen verran, mitä olen tuota sivusta seurannut, niin ei siinä kuulukaan liikkua nopeasti, koska treenin raskain osuus tulee siitä, että suu liikkuu noin 10 kertaa nopeampaa kuin mikään raajoista. Tunnin jälkeen varmasti on paljon kaloreita poltettu ja sykkeet ovat käyneet korkealla, ennen kun on käsitelty, mitä kummankin poikaystävä ja työkavereiden poikaystävät ovat tehneet.

Uinti on mulle vähän vaikea asia. Tekniikka on niin ketuillaan, että niska kipeytyy aina. Tarttis vissiin mennä uimakouluun.

Sen verran, mitä olen tuota sivusta seurannut, niin ei siinä kuulukaan liikkua nopeasti, koska treenin raskain osuus tulee siitä, että suu liikkuu noin 10 kertaa nopeampaa kuin mikään raajoista. Tunnin jälkeen varmasti on paljon kaloreita poltettu ja sykkeet ovat käyneet korkealla, ennen kun on käsitelty, mitä kummankin poikaystävä ja työkavereiden poikaystävät ovat tehneet.

Mä olen luullut että se on liikkuva pujottelurata. Näppärästi tulee omaan vesijuoksuun vaihtelua käännöksillä ja rytmin muutoksilla kun pujottelee siellä niitten 2-3 ihmismassasta tehtyjen seinämien välissä.

Back
Ylös Bottom