Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uinti on yksi parhaista lajeista kropalle, oli päälaji mikä tahansa. Joskus aikoinaan treenailin triathloniin, ja vaikka juoksut ja pyöräilyt alkoivat tökkiä, niin uida jaksoi ja aina innolla. Kropalle pirun hyvää treeniä.
Tulin itsekin tuossa vuosi sitten siihen tulokseen, että pelkkä punttailu on melkein pahinta, mitä voi itselleen tehdä, ja kiinnostus kamppailuihin kasvoi entisestään. Lajissa on vähän muutakin kuin raskaiden juttujen siirtämistä edestakaisin.
Semmonen on jo. Siellä läskit ähisee kellukkeet vyötäröllä eikä liiku mihinkään.Läskipyllyrata.
Ei se kannata. Aikuisena on harvemmin hauskaa...Näin mä vähän ajattelin, jatkan yrittämistä.
Semmonen on jo. Siellä läskit ähisee kellukkeet vyötäröllä eikä liiku mihinkään.
Näin Teuvosta viime yönä unta. Tuli ikävä :haart:
Toivottavasti sillä on kaikki hyvin...
Se oli soittanu mun Catherinelle viime yönä et muuten kaikki ok, mitä nyt vähän peräröörit karstottuu kun ei pääse kruisaileen..
En kyllä usko, että pääsee karstottuu, kun on mun pikkuveljellä "hoidossa" :D Siksi ehkä mietinkin, että onkohan sillä kaikki hyvin :D
Nooh..eiköhän se oo sunkin ajossa saanu kaikenlaista kestää niin varmaan kestää nytkin.. :D
En kyllä usko, että pääsee karstottuu, kun on mun pikkuveljellä "hoidossa" :D Siksi ehkä mietinkin, että onkohan sillä kaikki hyvin :D
Ajettu mutkalle ja paalattu romuttamolla.
Semmonen on jo. Siellä läskit ähisee kellukkeet vyötäröllä eikä liiku mihinkään.
Sen verran, mitä olen tuota sivusta seurannut, niin ei siinä kuulukaan liikkua nopeasti, koska treenin raskain osuus tulee siitä, että suu liikkuu noin 10 kertaa nopeampaa kuin mikään raajoista. Tunnin jälkeen varmasti on paljon kaloreita poltettu ja sykkeet ovat käyneet korkealla, ennen kun on käsitelty, mitä kummankin poikaystävä ja työkavereiden poikaystävät ovat tehneet.