Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täti on vähä uuvahtanu. Äkkiä ruokaa. Aattelin että oisin menny juokseen mutta terassi houkuttelee nyt enemmän.
Nyt olet vallan erehtynyt. Ei sitä terassilla kunto kasva. Menepäs lenkille niin että oikein heilahtaa!
Minä ajattelin tänä syksynä muuttaa liikkumistapojani. BJJ:n peruskurssi, uintia ja hölkkää sekä pari punttia viikkoon. Ei kiinnostaa enää valtaisa hauis, kiinnostaa terve ja hyväkuntoinen kroppa.
No olet vallan erehtynyt, jos luulet kamppailulajeilla saavasi terveen ja hyväkuntoisen kropan. Hajonneita paikkoja ja kipuja sitäkin enemmän, höhö.
Luin vähän väärin.Ajattelin yrittää olla alasti. Lähinnä toi uinti on se mitä odotan innolla. Saa nivelet vähän hoitoa ja jospa vaikka hapenottokykykin vähän parantuisi.
Uinti on yksi parhaista lajeista kropalle, oli päälaji mikä tahansa. Joskus aikoinaan treenailin triathloniin, ja vaikka juoksut ja pyöräilyt alkoivat tökkiä, niin uida jaksoi ja aina innolla. Kropalle pirun hyvää treeniä.
Tulin itsekin tuossa vuosi sitten siihen tulokseen, että pelkkä punttailu on melkein pahinta, mitä voi itselleen tehdä, ja kiinnostus kamppailuihin kasvoi entisestään. Lajissa on vähän muutakin kuin raskaiden juttujen siirtämistä edestakaisin.
Toki edelleen ihailen lihaksikkaita kroppia, etenkin naisten, fanitan täysillä mimmejä kuten DLB ja Melissa Sarah Wee. Itse kuitenkin kaipaan jotain muuta itselleni. En mä halua jumittaa vain salille, mä olen kuitenkin sellainen kimpoilija, ettei pelkkä puntti riitä. Lisäksi mä haluan enempi sellaisen yleistoimivan kropan, jota mielestäni pelkällä puntilla ei saa. Haluan pystyä juoksemaan, uimaan ja kirmailemaan kuin pöljä ilman että keuhkot räjähtää kymmenen sekunnin jälkeen. Perusterve, toimiva kroppa. Sitä kohti aivan mielellään 
uinti on hyvää treeniä, mutta aivan helvetin tylsää. tunnin puoltoista kun pistelee menemään, niin tuntuu, että siinä ajassa olis pitänyt päästä jo rapakon taakse.
Hyvin pitkälti samoilla linjoilla sun kanssaToki edelleen ihailen lihaksikkaita kroppia, etenkin naisten, fanitan täysillä mimmejä kuten DLB ja Melissa Sarah Wee. Itse kuitenkin kaipaan jotain muuta itselleni. En mä halua jumittaa vain salille, mä olen kuitenkin sellainen kimpoilija, ettei pelkkä puntti riitä. Lisäksi mä haluan enempi sellaisen yleistoimivan kropan, jota mielestäni pelkällä puntilla ei saa. Haluan pystyä juoksemaan, uimaan ja kirmailemaan kuin pöljä ilman että keuhkot räjähtää kymmenen sekunnin jälkeen. Perusterve, toimiva kroppa. Sitä kohti aivan mielellään
![]()
Joo, ei tuo matkan uiminen kaikille sovi. Ilmeisesti nykyään on kehitetty jotain veden alla toimivia kuulokkeitakin ja soittimia, mutten ole semmoista kaivannut uinnissa. Juoksu on minusta helvetin tylsää, mutta uida jotenkin jaksaa.
Taino eilisellä maastojuoksulla ei ollut tylsää. Aivan järjettömän raskasta ja koko ajan pitää keskittyä siihen, ettei kompastu mihinkään.
Sama homma. On alkanut kiehtoa kaikenlaiset motoriikkaa ja kehonpainoa vastaan tehtävät vaativat jutut, kuten yhden käden punnerrukset/leuat, käsilläseisonnat, ja mitä näitä nyt on. Vähitellen on alkanut tulla fiiliskin, että eipä sillä massan määrällä ole väliä, vaan miten sitä pystyy käyttämään. Toki onhan niitäkin, jotka ovat lihoissa, ja silti perhanan toiminnallisia, ja kaikki kunnia heille.
uinti on hyvää treeniä, mutta aivan helvetin tylsää.
Eipä oo. Uiti-illat on viikon kohokohtia. Ja ku ui täysiä niin puolituntia kerralla riittää. Ainaki mulle.
Eiku uin sen puolituntia. En mä laske ikinä matkaa.
Mä oli aikanaan aina tavoitteena joku tietty matka, mutten silti uinu pidempään kuin n.50min kerrallaan. Sillon oli tosi helppo seurata sitä omaa kehitystä kun huomas, että hei, viime viikolla tässä kohtaa loppu aika, mutta tällä viikolla mulla on vielä 10min aikaa. Tai niinko silleen.Sama homma. On alkanut kiehtoa kaikenlaiset motoriikkaa ja kehonpainoa vastaan tehtävät vaativat jutut, kuten yhden käden punnerrukset/leuat, käsilläseisonnat, ja mitä näitä nyt on. Vähitellen on alkanut tulla fiiliskin, että eipä sillä massan määrällä ole väliä, vaan miten sitä pystyy käyttämään. Toki onhan niitäkin, jotka ovat lihoissa, ja silti perhanan toiminnallisia, ja kaikki kunnia heille.