Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ei tuu nii. Viime sunnuntaina oli vuoden ensimmäine. Hyh.

Ehkä joutuu neiti sitten ihan erikseen ilmoittamaan ettei mene moiset tilaisuudet ohi ;)

Menee se sunnuntai-ilta näinkin. Istun junassa kohta jo neljättä tuntia yritäen ircata. Harmi vaan ettei tämä "Suomen kattavin mobiililaajakaista" suostu yhteistyöhön. Onneksi on suklaata ja karkkia. Ei tästä muuten selviä. Myöhemmin edessä näyttäisi olevan keskiyön selkätreeni - jälleen kerran. Täysikuu vain puuttuu.

Mitäs jos sitä krapulaa ei meinaa millää tulla, ni saako sitte leikkiä, että ois krapula saadaksee herkkuja? :D

Heti ne on naiset huijaamassa viattomia miehiä ku tilaisuus tulee.. :jahas: Pitäisiköhän vetää tuo tarjous kokonaan pois ettei tule väärinkäytöksiä?

Krapulan puute on vain liian vähäisen alkoholin käyttö :rolleyes:

Heti ne on naiset huijaamassa viattomia miehiä ku tilaisuus tulee.. :jahas: Pitäisiköhän vetää tuo tarjous kokonaan pois ettei tule väärinkäytöksiä?

Krapulan puute on vain liian vähäisen alkoholin käyttö :rolleyes:

Krapula kyllä pitäs tulla noilla mun kiskomilla määrillä, mutta... Onneks ei useimmiten tuu.
Ei sitte huijata, vaikka Joxuz onki eri mieltä :D

Aina voi vähän feikata. :D

Hitto kun on taas nälkä. Haluun ruokaa. Nyt. Heti!

Krapula kyllä pitäs tulla noilla mun kiskomilla määrillä, mutta... Onneks ei useimmiten tuu.
Ei sitte huijata, vaikka Joxuz onki eri mieltä :D

En tiiä mitä neitidrinkkejä sää oikein juot, mutta kyllä sen heikon hapen saa aikaan kun juo tarpeeksi. :D

Tai sit sä oot jo juonu maksas siihen ammattilaiskuntoon ettei tunnu mikään enää miltään..

Täytynee ottaa alkometri mukaan ja katsoa sen perusteella annanko niitä herkkuja vai en ;)

En tiiä mitä neitidrinkkejä sää oikein juot, mutta kyllä sen heikon hapen saa aikaan kun juo tarpeeksi. :D

Tai sit sä oot jo juonu maksas siihen ammattilaiskuntoon ettei tunne mikään enää miltään..

Täytynee ottaa alkometri mukaan ja katsoa sen perusteella annanko niitä herkkuja vai en ;)

No ei kaikki vaa kärsi krapulasta. Tai sit oon Pro... Mite vaa :D

Alkometri :D Sit sut pitää pyytääkki ajois aamulla jo, että on viä alkomahoolia kehossa :D

Mä painu ny nukkuu. Öitä pallerot!

Ei mulle ainakaan tarttenu 30 täyttyä, että rupes tuleen ihan infernaaliset krapulat. Ihmeellisintä siinä on, että olo on yleensä kamalin jos on juonu vaan silleen vähän. Mun siis kannattaa olla joko selvästä päästä tai juoda itteni ihan silmälleen :D

Tän kesän huippujäde on ollu se olikos se classicin se mansikkajäde valkosuklaakuorella. Omnom!

Mä valittiin aina ennenvanhaan suosikkijäätelömyyjän joka kesä. Hetkeen ei oo enää voinu, ku on jo vanha ja jätskitytöt niin nuoria.

No ei kaikki vaa kärsi krapulasta. Tai sit oon Pro... Mite vaa :D

Alkometri :D Sit sut pitää pyytääkki ajois aamulla jo, että on viä alkomahoolia kehossa :D

Mä painu ny nukkuu. Öitä pallerot!

Helppohan se sun on sitten juopotella kun ei kärsi edes seuraamuksia :D

No ehkä mä en ihan noin tarkka ole sen suhteen, kunhan ei ihan vesiselvänä päivänä huudella ;)

Öitä! (Oletan että tarkoitit myös minua kun olenhan tällänen punkeropallero)

Mä valittiin aina ennenvanhaan suosikkijäätelömyyjän joka kesä. Hetkeen ei oo enää voinu, ku on jo vanha ja jätskitytöt niin nuoria.

Muaki ihan hirvitti kuulla kun mun samanikäinen kaveri tuolla pohjosessa oli alkanu seukkaamaan 21 vuotiaan tytön kanssa.. Herranen aika :wtf:

Onhan noita kiva katsella jos kohdalle sattuu mutta kyllä tulee äkkiä sellanen bedobear fiilis ja pakko katsoa vaikka kengännauhojaan..

Siitä pitsanpolttoon..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom