Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu mitä urpoja taas sunnuntailiikenne täynnä. Ois sitteki pitäny vasta huomenna ajaa etelään. Nyt väsyttää. Kauheesti. Aivan rikki. Ihanaa ku huomenna pääsee salille.
Juu ei tuu nii. Viime sunnuntaina oli vuoden ensimmäine. Hyh.
Ehkä joutuu neiti sitten ihan erikseen ilmoittamaan ettei mene moiset tilaisuudet ohi ;)
Mitäs jos sitä krapulaa ei meinaa millää tulla, ni saako sitte leikkiä, että ois krapula saadaksee herkkuja? :D

Mee nukkuu ni lähtee tollanen ärhäkkyys pois ;)
Heti ne on naiset huijaamassa viattomia miehiä ku tilaisuus tulee.. :jahas: Pitäisiköhän vetää tuo tarjous kokonaan pois ettei tule väärinkäytöksiä?
Krapulan puute on vain liian vähäisen alkoholin käyttö![]()
Aina voi vähän feikata. :D
Hitto kun on taas nälkä. Haluun ruokaa. Nyt. Heti!
Krapula kyllä pitäs tulla noilla mun kiskomilla määrillä, mutta... Onneks ei useimmiten tuu.
Ei sitte huijata, vaikka Joxuz onki eri mieltä :D
En tiiä mitä neitidrinkkejä sää oikein juot, mutta kyllä sen heikon hapen saa aikaan kun juo tarpeeksi. :D
Tai sit sä oot jo juonu maksas siihen ammattilaiskuntoon ettei tunne mikään enää miltään..
Täytynee ottaa alkometri mukaan ja katsoa sen perusteella annanko niitä herkkuja vai en ;)
Tän kesän huippujäde on ollu se olikos se classicin se mansikkajäde valkosuklaakuorella. Omnom!
No ei kaikki vaa kärsi krapulasta. Tai sit oon Pro... Mite vaa :D
Alkometri :D Sit sut pitää pyytääkki ajois aamulla jo, että on viä alkomahoolia kehossa :D
Mä painu ny nukkuu. Öitä pallerot!
Mä valittiin aina ennenvanhaan suosikkijäätelömyyjän joka kesä. Hetkeen ei oo enää voinu, ku on jo vanha ja jätskitytöt niin nuoria.
Onko vokotti ollut yössä?
Iltaa. Ei paljoa nukuta