Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kävin kebabin sijasta hakee pizzaa! Salami-kinkku-kebabliha-katkarapu :kuola:

Toi katkarapu pois ja tilalle vaikka pekoni/jauheliha niin olis parempi. :kuola:

Minä tyydyin vain paistamaan nakkeja ja kananmunia sörsseliksi, mutta mullapa ei olekaan darraa kuten eräillä täällä tuntuu olevan :rolleyes:

Kohta Santsi huutaa mansikkajäätelöä?

Toi katkarapu pois ja tilalle vaikka pekoni/jauheliha niin olis parempi. :kuola:

Minä tyydyin vain paistamaan nakkeja ja kananmunia sörsseliksi, mutta mullapa ei olekaan darraa kuten eräillä täällä tuntuu olevan :rolleyes:

Kohta Santsi huutaa mansikkajäätelöä?

No juu toki ois voinu jonku muunki ottaa neljänneks, mut katkis vei voiton tällä kertaa :) Darratonkin olen tänään taas normaalisti ollut! Tiedä mitä pilaantunutta olin syöny sillo viime viikonloppuna :D

Mansikkajäätelöö :kuola: Oliks pakko?

Mansikkajäätelö? Ei kai kukaan sellaisesta niin välitä. Suklaa on aina best.

Harmi kun ei oo yhtään B&J-purkkeja pakkasessa :(

Mä kävin kebabin sijasta hakee pizzaa! Salami-kinkku-kebabliha-katkarapu :kuola:

Itellä oli kans lättytankkauspäivä tänään. Normikokonen kun ei oikein meinaa aina riittää niin meinasin ottaa perhelätyn, mut päädyinkin auttamaan asiaa täytteillä: ananas-kinkku- kebab-sipuli-jauheliha-kana-salami
Ja luottopakkini karvakäsi teki taas taideteoksen :kuola:

Mansikkajäätelö? Ei kai kukaan sellaisesta niin välitä. Suklaa on aina best.

Molempi parempi :)

Itellä oli kans lättytankkauspäivä tänään. Normikokonen kun ei oikein meinaa aina riittää niin meinasin ottaa perhelätyn, mut päädyinkin auttamaan asiaa täytteillä: ananas-kinkku- kebab-sipuli-jauheliha-kana-salami

Vaan 7 täytettä :D

No juu toki ois voinu jonku muunki ottaa neljänneks, mut katkis vei voiton tällä kertaa :) Darratonkin olen tänään taas normaalisti ollut! Tiedä mitä pilaantunutta olin syöny sillo viime viikonloppuna :D

Mansikkajäätelöö :kuola: Oliks pakko?

Mulle ei katkikset eksy ikinä mukaan, hyi yäk :D Selityksiä ne on nuokin darralle :)

Onks se mansikkajäätelö noin iso heikko kohta sulle, tätähän pitää käyttää joskus hyväkseen ;) Ja Maraboun Daimihan se tais olla se suklaaheikkous..

Ananaanksen ku vaihtais pekoniin ja sipulin valkosipuliin niin bueno. Kanan tilalle kans pekonia, kanahan on melkeen kasvis.

Onks se mansikkajäätelö noin iso heikko kohta sulle, tätähän pitää käyttää joskus hyväkseen ;) Ja Maraboun Daimihan se tais olla se suklaaheikkous..

Mä entiä mitä tänä kesänä on tapahtunu, mut voisin kyl vetää jäätelöö vaikka kokoajan... Ja useimmiten juuri mansikka moista :) Normaalisti juuri jäätelöö syö. Daim-suklaa juu osu ja uppos :D

Nälkä sumensi jo ajattelukykyä siinä kohtaa niin en keksiny lisää :nolo:

Nälkä - Mikä ihana tekosyy :)

Tän kesän huippujäde on ollu se olikos se classicin se mansikkajäde valkosuklaakuorella. Omnom!

Mä oon pettynyt, kun en oo löytänyt yhtään lemppari jädee tälle kesälle pakastealtaasta. Eka kesä, kun ei vaan löydy hyvää puikkoo tai tuuttia.

Eikä viitsi joka kerta B&J purkkia naamaan lusikoida.

Mä entiä mitä tänä kesänä on tapahtunu, mut voisin kyl vetää jäätelöö vaikka kokoajan... Ja useimmiten juuri mansikka moista :) Normaalisti juuri jäätelöö syö. Daim-suklaa juu osu ja uppos :D

Joskus yllätän ja tuon noita molempia sun pahaan darraas :D

Se olisin kovin jalo teko teiltä herra Pernod :D

Täytynee yrittää olla hereillä, sinä kun meinasit ettei sulle kovin monesti sellaisia tule :)

Vittu mitä urpoja taas sunnuntailiikenne täynnä. Ois sitteki pitäny vasta huomenna ajaa etelään. Nyt väsyttää. Kauheesti. Aivan rikki. Ihanaa ku huomenna pääsee salille.

Back
Ylös Bottom