Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai sitten yhdistetään miitit ja te tuutte kaikki Tampereelle.

Tai toistepäin! :) On ennenki saatu Tampereelta ja etelämpää vahvistusta meidän miittingeihin. ;) Kyllä se Oulu vetää puoleensa! :D

Käy oikee hyvi! Ketäs luovutat "meille"? :D

Ainakaan luovutusvoittoa ei tunneta!

Tai toistepäin! :) On ennenki saatu Tampereelta ja etelämpää vahvistusta meidän miittingeihin. ;) Kyllä se Oulu vetää puoleensa! :D

Johonkin Ouluun, herätys :lol2: Tampere on sopivalla etäisyydellä kaikesta, kun Oulu on sen sijaan samalla etäisyydellä kaikesta: helvetin kaukana.

EDIT: voitaisiin ottaa ainakin shayn meille mukaan :love:

Oulu on keskivaiheilla Suomea! Kato vaikka kartasta. :)

Ei se sijainti keskivaiheilla Suomea paljoa auta, kun suuri osa väestöstä on Oulun eteläpuolella (sopivalla etäisyydellä Tampereesta).

Johonkin Ouluun, herätys :lol2: Tampere on sopivalla etäisyydellä kaikesta, kun Oulu on sen sijaan samalla etäisyydellä kaikesta: helvetin kaukana.

Oulu on keskivaiheilla Suomea! Kato vaikka kartasta. :)

Näin Helsingistä katottuna Oulu on kyllä Lapissa ja Tampere Keski-Suomessa, eli mars mars ja lappalaiset Tampereelle.

Mittään Lappia olla nähtykkään. Melkoista nillitystä sieltä suunnilta. :D Onneksi on monia kaupunkeja ja vaikka jokaisessa voi pitää oman miittinsä. :rolleyes:

Mittään Lappia olla nähtykkään. Melkoista nillitystä sieltä suunnilta. :D Onneksi on monia kaupunkeja ja vaikka jokaisessa voi pitää oman miittinsä. :rolleyes:

Sisäsiittoiset lappalaiset. Pitäkää te sit omat miittinne ni me sivistyneet ja avoimet ihmiset pidetää omamme.

Sisäsiittoiset lappalaiset. Pitäkää te sit omat miittinne ni me sivistyneet ja avoimet ihmiset pidetää omamme.

:lol2: Ennakkoluuloja vain! :D

Näin entisenä Oululaissa asuneena täytyy myöntää että se on kyllä kaukana kaikesta, itsehän olen kotoisin vielä pohjosempaa, Lapista.. Se se vasta helvetin kaukana onkin.

Tampere on kyllä siitä suht kiva että jos haluaa (harvoin) käydä Hesassa tai Turussa niin noihin on kiitettävän lyhyt matka vielä.

Kyllä se Oulu on vielä kaukana jos Lapista puhutaan ja Rovaniemi on juuri ja juuri pohjoseksi lueteltava. Ja jos pilkkua viilataan niin lappalaisia saat pääosin ettiä ihan Norjan rajalta. Jos miitti järjestettäis Oulussa niin uskoisin, että sinne voisi tulla pohjosen peräkyliltäki sitä porukkaa :) Vaikka onhan se helppo pitää siellä missä suurin osa jo valmiiksi on.

Näin entisenä Oululaissa asuneena täytyy myöntää että se on kyllä kaukana kaikesta, itsehän olen kotoisin vielä pohjosempaa, Lapista.. Se se vasta helvetin kaukana onkin.

Tampere on kyllä siitä suht kiva että jos haluaa (harvoin) käydä Hesassa tai Turussa niin noihin on kiitettävän lyhyt matka vielä.

Että missä asuneena? Oulussa vai Oulaisissa?

Mulla ois tälle viikkoo kaksi työhaastattelua. Niistä jos ei nappaa niin ajan pääni jäädyksiin, kesytän perkeleeni ja hukuttaudun lauantaina Vantaanjokeen.

Enhän minä nyt taas voisi jättää käyttämättä tilaisuutta päästä kiusaamaan sinua. :rolleyes:

Nähtiinhän me kyllä poroja Pyhäjoella. Lappi yrittää vaivihkaa valloittaa Pohojos-Pohojammaata! :eek:

:D Meikäki lähtee Tampesteriin jos on vapaata silloin! :haart: Eikä me poroja pelätä. ;)

Saisipa sitä töitä.

Tää nyt ei tilannetta pelasta, mutta mulla saattais olla sulle työkeikka judoon liittyen. Jos kiinnostaa, niin pistä meiliä.

Roadtrip! :rock: Jos lähet mun matkaan.

Kyllä mua ainaki pelottaa, jos on poro ratin takana. :D Varsinki, jos sillä on taskuadonis vieressä...

Työlista päättyi just sitä edeltävään viikkoon, eli laskujeni mukaan ei pitäis olla viikonloppuduunia ja ehtii toivoakkin. :) Eli roadtrip! :rock:

Joo miehiä ei pitäis päästää rattiin jos niillä on kaveri etupenkillä häiritsemässä ajoa. :jahas: :D

Back
Ylös Bottom