Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Että missä asuneena? Oulussa vai Oulaisissa?

Mulla ois tälle viikkoo kaksi työhaastattelua. Niistä jos ei nappaa niin ajan pääni jäädyksiin, kesytän perkeleeni ja hukuttaudun lauantaina Vantaanjokeen.

Oho :confused::D

Vissiin ollu tuhat ja yksi asiaa mielessä työpäivän aikana ja menny senat sakaisin. Oulussa siis olen asunut :D

- - - Updated - - -

Kyllä se Oulu on vielä kaukana jos Lapista puhutaan ja Rovaniemi on juuri ja juuri pohjoseksi lueteltava. Ja jos pilkkua viilataan niin lappalaisia saat pääosin ettiä ihan Norjan rajalta. Jos miitti järjestettäis Oulussa niin uskoisin, että sinne voisi tulla pohjosen peräkyliltäki sitä porukkaa :) Vaikka onhan se helppo pitää siellä missä suurin osa jo valmiiksi on.

Suomen suurin saamelaiskylä on muuten nimeltään Helsinki. Niin ne oikeat lappalaiset muuttaa itsekin pois sieltä juuriltaan. Tää koko suomi on kyllä yhtä lappia. Pikkupitäjä tuo hesakin on, jostain syystä ne vaan yrittää esittää olevansa metropolilaisia, ison maailman ihmisiä.. :D

Söin 1540kcal yhdeltä istumalta, kun ei jaksanut tehdä kunnon eväitä pääsykokeisiin ja junassa oli kallista safkaa. Tais olla ihan jumalaton katabolia menossa ja kaikki gainsit lähti, mut onneks on lihasmuisti ja nyt ne tulee takas :puntti: Ja en syönyt mitään pizzaa vaan annoksen spagettia ja kanaa ja vihanneksia...:rolleyes:

Menin tänään tekemään uusintaa. Miten voi olla mahdollista, että alkuperäiseen tenttiin en edes avannut kirjaa mutta silti se meni todella paljon paremmin kuin tuo uusinta johon oikeasti luin? Monivalinta tehtäviä ja uusinnassa oli 40% enemmän vääriä vastauksia kuin tentissä johon en lukenut :D

Eiku ajattelin ruveta värkkäämään omaa runoteosta.

Mussa on saatanasti arttia sisällä.

Heitäs yks riimi tässä ihan vaan ennakkonäytteeksi :)

jaahas 1 kg kreatiinia ja 4 kg gainer prota saapuivat....nyt oon edistynyt ruokapuolessa sen verran et oon laskenu kuinka paljon kaloreita pitäis saada per ateria et massaa tulis, pitäis vaan keksii mistä saa sellaset 550 kcal 6 kertaa päivässä :D

Ai, oletko säkin asunut Oululaissa?

Johan tulee, ansaitusti :D

Kai mä oon siinä työn touhussa yrittäny ensiksi kirjoittaa oululaisena, mut sit päättäny muuttaa sen oulussa asuneena tai jotain.. Lopputulos on kaikkien luettavissa :D

No idiootiksihan minä olen itseäni ennenkin kuvaillut, en minä sentään valehtelemaan ole ruvennut.

Back
Ylös Bottom