Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitten yhdistetään miitit ja te tuutte kaikki Tampereelle.Vaihetaan! Meille tulee paljo naisia, mutta miehiä uupuu vielä. :D
Tai sitten yhdistetään miitit ja te tuutte kaikki Tampereelle.
On ennenki saatu Tampereelta ja etelämpää vahvistusta meidän miittingeihin. ;) Kyllä se Oulu vetää puoleensa! :DKäy oikee hyvi! Ketäs luovutat "meille"? :D
Tai toistepäin!On ennenki saatu Tampereelta ja etelämpää vahvistusta meidän miittingeihin. ;) Kyllä se Oulu vetää puoleensa! :D

Oulu on keskivaiheilla Suomea! Kato vaikka kartasta.![]()
Johonkin Ouluun, herätys :lol2: Tampere on sopivalla etäisyydellä kaikesta, kun Oulu on sen sijaan samalla etäisyydellä kaikesta: helvetin kaukana.

Näin Helsingistä katottuna Oulu on kyllä Lapissa ja Tampere Keski-Suomessa, eli mars mars ja lappalaiset Tampereelle.Oulu on keskivaiheilla Suomea! Kato vaikka kartasta.![]()
Näin Helsingistä katottuna Oulu on kyllä Lapissa ja Tampere Keski-Suomessa, eli mars mars ja lappalaiset Tampereelle.

Mittään Lappia olla nähtykkään. Melkoista nillitystä sieltä suunnilta. :D Onneksi on monia kaupunkeja ja vaikka jokaisessa voi pitää oman miittinsä.![]()
Sisäsiittoiset lappalaiset. Pitäkää te sit omat miittinne ni me sivistyneet ja avoimet ihmiset pidetää omamme.
Sisäsiittoiset lappalaiset. Pitäkää te sit omat miittinne ni me sivistyneet ja avoimet ihmiset pidetää omamme.
Vaikka onhan se helppo pitää siellä missä suurin osa jo valmiiksi on.Heinäkuussa Tamperemiittinkiä: http://www.pakkotoisto.com/tampere/116055-tamperemiitti-lauantaina-13-07-2013-a/ Naisia mukaan, kiitos :D

Näin entisenä Oululaissa asuneena täytyy myöntää että se on kyllä kaukana kaikesta, itsehän olen kotoisin vielä pohjosempaa, Lapista.. Se se vasta helvetin kaukana onkin.
Tampere on kyllä siitä suht kiva että jos haluaa (harvoin) käydä Hesassa tai Turussa niin noihin on kiitettävän lyhyt matka vielä.
Mitä tapahtuu Oulussa jää Ouluun?Oulu on Suomen Las Vegas.
Enhän minä nyt taas voisi jättää käyttämättä tilaisuutta päästä kiusaamaan sinua.EDIT: voitaisiin ottaa ainakin shayn meille mukaan![]()

Nähtiinhän me kyllä poroja Pyhäjoella. Lappi yrittää vaivihkaa valloittaa Pohojos-Pohojammaata!Mittään Lappia olla nähtykkään.

Enhän minä nyt taas voisi jättää käyttämättä tilaisuutta päästä kiusaamaan sinua.
Nähtiinhän me kyllä poroja Pyhäjoella. Lappi yrittää vaivihkaa valloittaa Pohojos-Pohojammaata!![]()
Saisipa sitä töitä.
Roadtrip!:D Meikäki lähtee Tampesteriin jos on vapaata silloin! :haart: Eikä me poroja pelätä. ;)
Jos lähet mun matkaan.Roadtrip!Jos lähet mun matkaan.
Kyllä mua ainaki pelottaa, jos on poro ratin takana. :D Varsinki, jos sillä on taskuadonis vieressä...
Eli roadtrip!