Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi helvetti sentään, jos tämä polvi ei ala pikkuhiljaa parantumaan. :(

Joku ihana mies oli ostanu Snörejä mulle ja piilottanu mun laukkuun. Tosin ennen snöretki oli parempia...

160kg tangossa, se kevyesti rinnalle ja siitä vielä suorille käsille. Sitte katot omaa mutkatankoas, 37kg painoa ja teet jotain hauiskääntöjä...

...jota Milko ei sais käännettyä... Just sayin'...

160kg tangossa, se kevyesti rinnalle ja siitä vielä suorille käsille. Sitte katot omaa mutkatankoas, 37kg painoa ja teet jotain hauiskääntöjä...

No leokoo (50kg) nostelin, oletan ettei se saa sitä ylös ;)

+ tosin oli kunnon treeni alla et voimat menny, vitutti ku ei voinu pistää kaikkia peliin :(

Ilkeitä nuo polvet. Itse katsastamaan Orankin huomaamaa kiertoa lantiossa/polvissa perjantaina lääkärille, toivottavasti saisi fyssarille lähetteen.

Heitäs yks riimi tässä ihan vaan ennakkonäytteeksi :)

jaahas 1 kg kreatiinia ja 4 kg gainer prota saapuivat....nyt oon edistynyt ruokapuolessa sen verran et oon laskenu kuinka paljon kaloreita pitäis saada per ateria et massaa tulis, pitäis vaan keksii mistä saa sellaset 550 kcal 6 kertaa päivässä :D

Ei noihin kalorimääriin vielä edes mitään keksimistä tarvita :D

Tämä ja putkirullaus :haart: Ei ookkaan jalat ollu varmaan vuoteen näin kipeät kuin nyt

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Surkuhupaisaa tämä vammaisen elämä. Sängyssä selällään saa aina toisen käden keploteltua tohon sivulle vaan huomatakseen, ettei saa sitä enää vedettyä takaisin tohon kylkeen. Tai nostettuakaan mihinkään. Sit oikealla kädellä auttaen, että tulepas nyt siitä.

Back
Ylös Bottom