Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuuntelin tuossa äsken sivukorvalla äitini puhelua ystävättärensä kanssa:

"En minä tiedä, se oli muutenkin sellainen nobody koko ihminen"

:wtf::face:

Pippuripihvi: coming. Perunat: ready. Mudcake: ruoan jälkeen sit. Tämmön hyvä paikka tämä Ääsjoki. Huomista rapulaa odotellessa..

IMAG0305.webp

Yhtään kalaa en saanu :(

"A couple of bananas"

No ette te näitä muista, ootte niin nuoria.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä herätti minussa vähän hämmennystä. Miksi?
Parfait on nykyisellään punaista. Elä kysy tarkemmin. Mun vuodet ei riitä siihen, kun sitä on alkuperäisellään mennyt ja tehty aikanaan, ja toisekseen oon helvetin huono värien kanssa :D Ehkä toi likööri on aikaisemmin ollut eri väristä, ja näytti olevan toinenkin resepti, johon tuupataan Bolls Blueta, jolla varmaan saa toisenlaista väriä.

Vielä huominen töitä tälle viikolle ja sitte alkaa helpottaa. :) Reenitki kulki taas ku lentämällä... :rock:

Olipa huvittavaa seurata äsken ohimennen kaupungilla teinien tumutteluja. :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se siitä viikonlopusta, meni vituiks häpeen oikeesti silmät päästäni.
Olin ihan normi perjantaita viettämässä nais puolisella kaverilla, no ei siinä mitään alku oli ihan normaali siinä hörppäsin kaljaa no toisen jälkeen olin nousemassa seisomaan yhtäkkii ihme olo. Yritin äkkiä löytää jotain tyhjää muovipussia ei en pysty pidättelee :urjo:

Lattia täynä ja vielä toinen kerta sit löydän muovipussin äkkiä siihen huidon kädelleni tuomaan paperia tai jotain äkkiii no hetken päästä helpotti, siivosin jälkeni pahoittelin ainakin sata kertaa samalla kun häpesin silmiä päästäni. Vein roskat lähtiessäni ja menin himaan. Nyt pidän hieman pidemmän tauon.. vaikka en kyllä tällä reissulla juonut ees hirveesti mut silti.
Eihän sille tosiaan pystynyt juuri mitään mutta silti.... :face:

Perjantai-ilta, Parasta ennen ja Matti Aa! :D Nyt vaihtui jalkapalloon Espanja-Suomi, kera oluen. Siis ei yksi olut, vaan peli huuhdotaan alas oluen kanssa.

Voi jee tuota kristian kasakrandea! On kyllä rokkenrollllll!

- - - Updated - - -

Pitäsköhän sitä ottaa olut pakastimesta ja pistää tikkari suuhun. Villi perjantai-ilta taas...

Joo, mäki otan. En kylläkää pakastimesta. Enkä kytä tikkaria.

Oh boy, oh boy
Tulilanka palaa
Oh boy, oh boy
Sytytin sen salaa

Hän on katalampi kaunotar
Mun unieni prinsessa
Made in Sansibar

Back
Ylös Bottom