Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi että, mulle tulee kyllä haikea ensi viikko:( Yksi tyyppi aikoo tehdä mulle espanjalaista munakasta, yksi suklaakakkua ja yksi lupasi vihdoin korjata mun kameran. Toivottavasti seuraavassa paikassa on samanlaista..

Ei ookaan, ei itse asiassa hetkeen. Se on aika samanväristä kuin toi hymiö tai yrmiö, mikä lie.
Jep. Parfait tuppaa olemaan punertavaa nykyisellään. Mutta ihan hirveää tököttiä se on joka tapauksessa, on minkä väristä tahansa :) En usko, että moni tilaa sitä enempää kuin ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Jep. Parfait tuppaa olemaan punertavaa nykyisellään. Mutta ihan hirveää tököttiä se on joka tapauksessa, on minkä väristä tahansa :) En usko, että moni tilaa sitä enempää kuin ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Joo, kyllä huomattavasti parempia juomasekoituksia maailmalla on. Muutenkin henk. koht. karsastan nykyään melkein kaikkia limpparisotkuja :D

mitäs kanuunaan voi juoda?

Maito no parasta. Itsehän en limskoihin koske viinalla enkä raakana. En oo viimeseen 12vuoteenkaa tilannu kapakas ku olutta tai iiriscoffeeta ja yhten kerran absinttiä.

Töissä loppumaton sooda on kyllä osoittautunut hyväksi rapulaan. Maitokin on jääkylmänä aika jees. Viinalla ei voi tasoitella, se lähtee lapasesta. Kuten kaikki muukin "tasoittelu".

Kyllä on väsyny olo. Huhhuh.

Onpa ollut rasittava päivä. Muutaman tunnin levottomien yöunien jälkeen täysi työpäivä, jossa onnistuin vielä venäyttämään selkäni :jahas: Nyt odotan ystävää saapuvaksi ja sitä, että saadaan korkata punkkupullo. Lasillinen varmasti piristää mieltä. Lasilliseen se kyllä jää, huomenna nimittäin taas töihin.

Mä olin oikeesti päivemmällä niin fiiliksissä siitä että edes kevät tekee tuloaan vaikka ajokoe ei mennykkää läpi... mut nyt kun kattoo pihalle sielä tulee ihan saatanasti ja lunta sataa..

Back
Ylös Bottom