Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tajusin muuten, että meikällä alkaa vähitellen semmoinen lomantynkä. Tänään loppuu useampi kurssi, joten minulla alkaa 2 viikon (luku)loma, johon kuuluu loma Suomessa ja A State of Trance 600. Vielä kun aurinkokin paistaa ulkona, niin tässä alkaa mieliala kohota.

Eilen oli Karri-Koira ja Ruudolf pistoissa hintaan 3 euroa. Pitää vaihtaa musiikkimakua jos haluaa päästä halvalla.

Tänää taitaa olla Turun Börsissä tota... Tai ainakin oon kyytsäämässä kavereit sinne kuuntelee tota (p*skaa), jos oikein muistan esiintyjän.

Tänää taitaa olla Turun Börsissä tota... Tai ainakin oon kyytsäämässä kavereit sinne kuuntelee tota (p*skaa), jos oikein muistan esiintyjän.

Karrilla on minusta ihan painavaa asiaa. Sie et vaan osaa svengailla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä olin ja näkyi olevan aika hyvä otos myös Tampereen ylemmän asteen oppilaitosten opiskelijoista välkkyvalojen alla. Sinisiä enkeleitä siellä juotiin ja sekoiltiin.

Siellähän me opiskelijat. Paitsi eilen (tai siis tänään) tulin samaan aikaan töistä, kuin naapurit baarista:jahas:

Kaikesta huomaa että on mun viimeinen perjantai; mun kollegat soittaa you tubesta mulle todella sopimattomia lauluja ja laulaa itse mukana:P

Back
Ylös Bottom