Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Eiköhän joku kaatiksen yksinäinen mies vie, jos kauniisti pyydät.

Ja mitäs hauskaa siinä kevään tulos sitte on? Vuoden paras aika oikeestaan meni jo, tästä eteenpäi on yhtä alamäkeä kunnes taas syksy koittaa.

Postaan enimmäkseen vaan aurinkoisen kuvan takia. Mopoilu voi olla vähempää ensi kesänä säästösyistä, vaikka toki vakuutuksissa pidän ja varmaan jonkun verran ajelenkin. Mitään isompia retkiä ei ole tiedossa.

_img900.jpg

^ Eiköhän joku kaatiksen yksinäinen mies vie, jos kauniisti pyydät.
Luuletko, että kehtaan pyytää, kun koko touhu saattaa päättyä alta aikayksikön mun ruvetessa huutaan ekan 2 sekunnin jälkeen äitiä? :D

Minen aurinkoa kaipaa.

Tällähetkellä kesän ainoa hetki jota odotan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luuletko, että kehtaan pyytää, kun koko touhu saattaa päättyä alta aikayksikön mun ruvetessa huutaan ekan 2 sekunnin jälkeen äitiä? :D

Vaihtoehtoisesti voit myös hakata kuljettajaa nyrkillä tai puristaa jaloilla niin kovaa että aiheutat hänelle lonkkamurtuman.

Hansulta tosi hieno kuva.

Ihanan rento päivä... Mutta huomenna joutuu painajaisia aiheuttavaan paikkaan: Ikeaan! Onkohan sieltä mahdollista selviytyä ulos nopeasti? :D

Ja tämä :haart:biisi ei lähde päästäni sitten millään!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotkut tykkää pitää vähän turhankin napakasti kiinni, mut eipähän ainakaan putoa kyydistä.

Minä saisin varmaan paskahalvauksen, en halvauksen ansiosta voisi pitää kiinni, putoaisin kyydistä ja taittaisin niskani. En halua kyytiin.

Sunnuntait uskomattoman masentavia päiviä.

Kun vielä tietää, että mikä helvetti on maanantaina edessä, ni vetää mielen matalaksi.

Naurattaa tuo seuraava 6 viikon työvuorolista. 9 pvää oikeita töitä, 9 päivää koulutusta ja kaks viikkoa talvilomaa. Vapaa-ajasta ei puutetta <3

Jotkut tykkää pitää vähän turhankin napakasti kiinni, mut eipähän ainakaan putoa kyydistä.
Ko. tilanteesta ei tosiaan ole kokemusta, mutta oon kerran kuulemma meinannu murtaa aikuisen miehen käden sitä omallani puristaessani. Tosin mut oli sillon vahvasti doupattu oksitosiinilla, joten en varmastikaan pystyis samaan suoritukseen natuna.
Ehkä tässä joutuu rupeen suunnitteleen jotain jänniä juonia, että saa jonkun pyörällisen huijattua ottaan mut kyytiinsä :D

Kunhan et piirrä kättä suuhun :D
En tietenkään, jos niin pyydät. Mä oon oikeesti ihan kiva :)

Tein äsken dippiä ja ajattelin ryhtyä kuoriin porkkanoita saadakseni herkutella jonkun leffan ääressä (mitä sillä on väliä, että maalaamiset on yhä maalaamatta :P), mutta tajusin sitten, että tänäänhän voisi olla A Good Day to Die Hard :fuckyeah:

Ko. tilanteesta ei tosiaan ole kokemusta, mutta oon kerran kuulemma meinannu murtaa aikuisen miehen käden sitä omallani puristaessani. Tosin mut oli sillon vahvasti doupattu oksitosiinilla, joten en varmastikaan pystyis samaan suoritukseen natuna.
Ehkä tässä joutuu rupeen suunnitteleen jotain jänniä juonia, että saa jonkun pyörällisen huijattua ottaan mut kyytiinsä :D

Kannattaa alottaa siitä että hommaat kypärän, ilman sitä menee aika hankalaks.

Tottakai lomien loppuminen haittaa ja vituttaa! Varsinki ku jonkun saakelin virka-apujutun takia ens vklp kiinni.. Mutta toisaalta ton kinkun jälkeen onkin synttärit ja tj100 alkaa olla todella lähellä!

100 aamua on ihan vitun paljon.

Back
Ylös Bottom