Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hiukan!

Minä olen osuuteni hoitanut ja parhaani tehnyt. Nyt kauhulla odotetaan minnekä se riittää vai riittääkö minnekää.

Tulipahan samalla kuunneltua nyt sitten koko Swampsong.

Se olis muuten ens viikolla päivälämpötilat viittäkin astetta plussan puolella. Alkaa siis kevään merkkejä olemaan kun. Eikä mee enää kamalan kauaa ku yölläkin pysytään plussan puolella ja sithän se vasta kevät tuleekin vauhdilla :rock:

Tulipahan samalla kuunneltua nyt sitten koko Swampsong.

Se olis muuten ens viikolla päivälämpötilat viittäkin astetta plussan puolella. Alkaa siis kevään merkkejä olemaan kun. Eikä mee enää kamalan kauaa ku yölläkin pysytään plussan puolella ja sithän se vasta kevät tuleekin vauhdilla :rock:

Muutama viikko ja aurinko alkaa lämmittää niin pirusti. Ja asfaltti tulee näkyviin jajajajajaja...

Muutama viikko ja aurinko alkaa lämmittää niin pirusti. Ja asfaltti tulee näkyviin jajajajajaja...

Jajajaja....

Internetistä oppii asioita. Kuulemma 1997-1998 CR 250:n alurungot olisivat parhaita vuosimalleja ristisiitokseen CR 500:n moottorin kanssa. Hmmm, meillähän olisi yksi -98 kakspuoliska ylimääräisenä ;)

ja sithän se vasta kevät tuleekin vauhdilla :rock:

Ja mitäs hauskaa siinä kevään tulos sitte on? Vuoden paras aika oikeestaan meni jo, tästä eteenpäi on yhtä alamäkeä kunnes taas syksy koittaa.

Ja mitäs hauskaa siinä kevään tulos sitte on? Vuoden paras aika oikeestaan meni jo, tästä eteenpäi on yhtä alamäkeä kunnes taas syksy koittaa.

........................

Seepra 012.webp

Mihin aikaan oot menossa treenaan, voisin lähtee pykälään jos sopii mun aikatauluun.
Sori, meni jo.

Tänään mä makaan äksänä sohvalla ja kaivan napaani. Siinä olisinkin hyvä malli. :D
Kuten sanoin aikasemmin, mä teen abstraktia "taidetta". Napaa kaivava äks vois olla varsin inspiroiva :)

Äläs nyt. Keväällä on ihanaa, kun tulee ne ekat kunnolla kuivat päivät ja voi laittaa tennarit jalkaan ja tassutella asfaltilla. Tulee aina lapsuus mieleen :) En tosin tällä hetkellä omista varsinaisia tennareita, mutta ehkä tollaset Addun vapaa-ajan tossut ajais suht saman asian.
Tulikin muuten mieleeni: oon koittanu ettiä Superstar II:ia, mutten löydä mistään muita kun mustia valkosilla raidoilla ja valkosia mustilla raidoilla. Haluisin vähän väriä. Onko kukaan törmänny sellasiin viime aikoina ja jos on, niin missä?
Keväässä on sekin kiva puoli, että sen jälkeen tulee kesä ja terassikausi :) Mua kyllä kiinnostais toi kakspyöräisten kausikin kovasti, mutta siinä on yks isohko mutta: en tunne ketään joka veis mut kokeileen vauhdin hurmaa :( Exkin prkl meni hommaan mopon ja kortin vasta eron jälkeen :curs:

Back
Ylös Bottom