Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaa alottaa siitä että hommaat kypärän, ilman sitä menee aika hankalaks.
Tokihan mulla kypärä on! Oon sentään Punaisena paholaisenakin tunnetun moposkootterin onnellinen(?) omistaja :D (Älkää silti pieskö hengiltä, pliide!) No joo, se taitaa olla kyllä liian lelu kypärä, mutta enköhän mä jostain kunnollisenkin tarvittaessa lainaan sais.

Mä voin viedä, jos saan mopoa lainaan. Ja kyllähän mä saan kun tallista vaan valkkaan mieleisimmän Hondan. Tosin en taida enää mahtua ajovaatteisiin :lol2:
Jeeee! \o/ :love:
Nyt sit vaan joko laihikselle (yök!) tai ajovaatekauppaan, mars.

Ei tähän aikaan kuulu normaalin ihmisen mitään töitä ruveta alottelemaan perkele. Ei ollenkaa.
1077781018.jpg

Huomenta ja oikein rapsakkaa maanantai aamua! (pkrl töihin lomilta..)

Pitäskö neidin(?) ottaa alaselälle pientä rullaatirullaa? Itellä ainakin noi rullailut avaa jumit aina todella tehokkaasti ku jaksaa tarpeeks niitä sillä rullalla runnoa.

Pidin pienehkön session selälle: lämpöö, kylmää, lämpöö, kalvojen venytystä, lihaksen venytystä ja sitten vielä tennispalloilua. Toinen puoli anto periks jo lihasvenyvaiheessa ja toinen anto pikkasen myöden ja pahin kipu meni veke. Vaikutus on jatkunut vielä tänne aamulle. Ottaako tänään uusi sessio vai antaa totaalilepiä? Hmm, makustelen tätä kysymystä tänään töissä näin lomanlopettajaisten kunniaksi.

Unohditko nukua piiiitkänä viikonloppuna? Ei se mitään, minä en unohtanu.

Luojan kiitos, en mä tappanutkaan eilen illalla koko ketjua paskoilla jutuillani \o/

Niin, huomenta :)

Yöllä 22:00-> ihmiset kato nukkuu eikä kerkee täälä höpäjätä. Ny tiedät nii ei tarvi aivan turhaan huolestua.

Tottakai hyödyttää. Etkö ole kuullu sanontaa "nukkuminen kannattaa aina". Kai siinä pieni ero on herätä maanantaina neljältä onko takana paljon tai vähä nukuttuja öitä viikolloppuna? Ainaki mulla olis.

Tottakai hyödyttää. Etkö ole kuullu sanontaa "nukkuminen kannattaa aina". Kai siinä pieni ero on herätä maanantaina neljältä onko takana paljon tai vähä nukuttuja öitä viikolloppuna? Ainaki mulla olis.

On siinä eroo... pitäs nukkua viikonloppunaki yhtä vähän ku su-ma yönä ni vois olla pirteempi. Näin se mulla menis.

On siinä eroo... pitäs nukkua viikonloppunaki yhtä vähän ku su-ma yönä ni vois olla pirteempi. Näin se mulla menis.

Soot outo. Opettelisit sinäki nukkumaan niinku miehet :D

Huomenta. Pää ei taaskaan käänny. Ja Vielä menin hierojalle lupaamaan etten nyt viikkoon ota troppia siihen.
Kuolema tulee ennen kuin se hieronta-aika on edessä

Paras maanantai pitkään aikaan, aamupainit ja auringonpaiste. :)

Sain myös niin makeat naurut et kahvia tuli kirjaimellisesti äsken nenästä. Kissa chillaili tuossa ikkunan edessä ja anto auringon lämmittää naamaa, sit jysähti hirvee lumikasa tohon ikkunalaudalle kun huoltoyhtiö tiputtelee lumia katolta, siinä mentiin jo ääntä nopeammin toiselle puolelle kämppää sängyn alle piiloon :D

Voi helvetti. Pitkästä aikaa joutu herää kesken unien ku puhelinmyyjä soitti. En saanut kun 7 tuntia unta :jahas: Blääh

Voi helvetti. Pitkästä aikaa joutu herää kesken unien ku puhelinmyyjä soitti. En saanut kun 7 tuntia unta :jahas: Blääh

Salainen numero, ei soittele puhelinmyyjät eikä muutkaan urpot.

Lehtimyyjille kannattaa muuten aina sanoa et mitä vittua sä mulle soitat, oon sokee!

Back
Ylös Bottom