Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mitäs hauskaa siinä kevään tulos sitte on? Vuoden paras aika oikeestaan meni jo, tästä eteenpäi on yhtä alamäkeä kunnes taas syksy koittaa.
Luuletko, että kehtaan pyytää, kun koko touhu saattaa päättyä alta aikayksikön mun ruvetessa huutaan ekan 2 sekunnin jälkeen äitiä? :D^ Eiköhän joku kaatiksen yksinäinen mies vie, jos kauniisti pyydät.
Luuletko, että kehtaan pyytää, kun koko touhu saattaa päättyä alta aikayksikön mun ruvetessa huutaan ekan 2 sekunnin jälkeen äitiä? :D
Puhuuko kokemuksen syvä rintaääni? ;)Vaihtoehtoisesti voit myös hakata kuljettajaa nyrkillä tai puristaa jaloilla niin kovaa että aiheutat hänelle lonkkamurtuman.
Hansulta tosi hieno kuva.
Puhuuko kokemuksen syvä rintaääni? ;)
Kuten sanoin aikasemmin, mä teen abstraktia "taidetta". Napaa kaivava äks vois olla varsin inspiroiva![]()
Jotkut tykkää pitää vähän turhankin napakasti kiinni, mut eipähän ainakaan putoa kyydistä.
Minä saisin varmaan paskahalvauksen, en halvauksen ansiosta voisi pitää kiinni, putoaisin kyydistä ja taittaisin niskani. En halua kyytiin.
Ko. tilanteesta ei tosiaan ole kokemusta, mutta oon kerran kuulemma meinannu murtaa aikuisen miehen käden sitä omallani puristaessani. Tosin mut oli sillon vahvasti doupattu oksitosiinilla, joten en varmastikaan pystyis samaan suoritukseen natuna.Jotkut tykkää pitää vähän turhankin napakasti kiinni, mut eipähän ainakaan putoa kyydistä.
En tietenkään, jos niin pyydät. Mä oon oikeesti ihan kivaKunhan et piirrä kättä suuhun :D

Ko. tilanteesta ei tosiaan ole kokemusta, mutta oon kerran kuulemma meinannu murtaa aikuisen miehen käden sitä omallani puristaessani. Tosin mut oli sillon vahvasti doupattu oksitosiinilla, joten en varmastikaan pystyis samaan suoritukseen natuna.
Ehkä tässä joutuu rupeen suunnitteleen jotain jänniä juonia, että saa jonkun pyörällisen huijattua ottaan mut kyytiinsä :D