Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomentapäivää :)
Nukuin pitkään, söin aamupalan ja nyt salille :dance:

Kun tuossa oli ketju, missä puhuttiin niistä tingleistä ja ASMR-jutuista, niin oon ihan 100 % varma, että saisin tinglejä koko ajan kun oon mallina.

Siellä uusiutuu baarit ihan rajulla kädellä. Rocktown oli hauska paikka. Onko se Ale siinä Sirkusta vastapäätä siellä kellarissa?
Rocktown oli nurin siinä vaiheessa kun muutin tänne, joten en päässy kokeileen. Pelkkää hyvää oon siitä kuullu. Ja juu, Ale on just siinä. Se on pieni ja siellä soitetaan huonoa musiikkia, mutta koska haalaripileet (kuten viime viikolla olleet hassunhauskat Ystävänpäiväkekkerit, joihin ilmestyin tietysti mustissa joulukuusihousuissa ja semigoottimeikeissä :D) on yleensä siellä, niin tuleehan siellä sit käytyä.

Hitto että mää nauran näille mun jutuille: aamulla oli tullu s.postia sieltä Tanskasta ja sanoivat, että laittaa hakemusta eteenpäin Lollandiin. Mä olin että mitä helkuttia, joko tää oli trolli tai väärin kirjotettu Hollanti. Noo googlasin nopeesti ni jo vain: Tanskassa on oikeesti Lolland (alunperin Laaland). Tää kuulostaa niin hauskalta et sinne on pakko mennä!

Hitto että mää nauran näille mun jutuille: aamulla oli tullu s.postia sieltä Tanskasta ja sanoivat, että laittaa hakemusta eteenpäin Lollandiin. Mä olin että mitä helkuttia, joko tää oli trolli tai väärin kirjotettu Hollanti. Noo googlasin nopeesti ni jo vain: Tanskassa on oikeesti Lolland (alunperin Laaland). Tää kuulostaa niin hauskalta et sinne on pakko mennä!

Itsekin joskus tuolle paikalle naureskellut. Tuolla kun käy niin takaisin tullessa on sit ihan et "lol" :jahas:

pecs.webp

Siinä sulle pecsit.

Ai että sain hyvät naurut muuten huonoon päivään; olen saanut Fabiolta fb-pyynnön, siis Ihan Oikealta Fabiolta, sen nimi on Fabio:lol2: No, hullulla on halvat ilot, eikä ole edes perjantai:D

Ai että sain hyvät naurut muuten huonoon päivään; olen saanut Fabiolta fb-pyynnön, siis Ihan Oikealta Fabiolta, sen nimi on Fabio:lol2: No, hullulla on halvat ilot, eikä ole edes perjantai:D

Oliko kyseessä se the one and only true Fabio, vai joku saman nimen omaava plagioija?

fabio_image.gif

^joku halpa kopio:D

Sain juuri orgasmin. Hieno kappale!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom