Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jes, jos sitä kaaleja istuttamaan..hakemus lähti :D Hmm, oikeen toivon et pääsis, kokemus tuokin ja jos se on ihan kauheeta ni kestää kuitennii vaan kuukauden. Sitähän pomppii vaikka päällään ton ajan.
Nyt jos osais orientoitua unipuuhiin...

Mäki ehdin. Saksalaista Göterborgmetallin kuulosta thrashia kikkelihevin ja tavan rokin kuulosilla sooloilla wat? mitä? aijaa?

Joo moro töihin...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Huomenia, tahalteni jo pomppailin ennen seiskaa ylös! :D Oisko työviikko niinku jo puolessa välissä?

Oli tuoretta kalaa, mun suussa maistuu järvelle kun yskäsen. :D

Itse pyydetty kala on kyl hyvää, etenkin paistettu hauki tai lohi... :kuola: Tarinoita ois niistä jättihaukiista, jotka on vieny mun parhaimmat uistimet. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vittu mä sanon, puolentoistatunnin työmatka eikä vielä ees töissä :hyper:

Huomenia, tahalteni jo pomppailin ennen seiskaa ylös! :D Oisko työviikko niinku jo puolessa välissä?

Älä naura saatana, ei oo noin kivaa :D Ei ihan, mutta puoliväli on hyvin lähellä, joidenkin tuntien sisällä ehkäpä.

Älä silti puhu meillekkää insinöörikieltä, ei me ymmärretä!

No on tuo ny paljo selvemäpää, ku jostai mallista puhuminen. Mallista tulee mieleen nnnnnnainen. Huomasitkos santsi että olin eilen porissa?

No on tuo ny paljo selvemäpää, ku jostai mallista puhuminen. Mallista tulee mieleen nnnnnnainen.

No koska tuo palvelin on alhaalla, niin yksi ohjelma ei pelitä, josta löytyisi 3D-malli, jota me kaikki täällä vähä niinku tarvittas ja päivitettäs.. :D

Huh huh. Rundiväsymyksestä huolimatta Slash vetäs eilen ihan ok keikan. Tosin se kymmenen minuutin kitarasoolo siinä rocket queenin keskellä ois voinu olla ihan himpun lyhyempi.

Mut kyllä iho meni kananlihalle kun setin vikana biisinä pärähti jo 80-luvulta tuttu guns n' rosesin keikkojenlopetusbiisi ;)

Tulee taas hoppu ku röhnii liian pitkään sängyssä. Yhdentoista maissa pitäis lähtee laittaan auto valmiiks ku ois vielä putsattavaa ja tankilla pitää käydä ja mitä näitä nyt onkaan. Pakata pitäis ja syöminenki ois jees. Öyf.

Muista tankata myös pissapoika. Rapa lensi ainaki eilen täälä sieltäpäi katottuna pohojooseski.

Huomenta päivänsäteet!

Tänään olisi etureisipäivä, joten voisin psyykkailla itseäni koko aamupäivän pimeässä huoneessa ilman mitään kontaktia ja kuunnella jotain hyvää kyykkäysmusiikkia samalla non-stoppina.

Back
Ylös Bottom