Milbona- rahkaa tuli ainakin syötyä niin että napa paukkui, 0,65 snt/500 g purkki. :D
Mistä saa noin halvalla, voisi alkaa tekemään jo maahantuontibisnestä tuolla ostohinnalla? Eurolla saisi jo yli 70 kg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milbona- rahkaa tuli ainakin syötyä niin että napa paukkui, 0,65 snt/500 g purkki. :D
Kuka?Eikö se olisi liian kuuma sulle?
Mulla on semmonen anytime lämpiävä malli.Saunapäivä oli eilen
Jaa, jos vaikka lämmittäis saunan.
Kyl kai Heatseekerilla on puusauna?
Mulla on semmonen anytime lämpiävä malli.

Se oli pitkään harkinnassa, mutta päädyin kuitenkin sähköllä lämpiävään. Tosin mulla on mahdollisuus käydä saunomassa järven rannalla sijaitsevassa puusaunassa, ja samasta paikasta löytyy myös savusauna jos haluaa kokeilla ns A-luokan saunomista.
Tosin mä saunon kyllä aika harvoin:D
Puusauna, tottakai. On siinä betonista valettu perustukset. Mutta muuten on pääosin puuta. Palaa hyvin juhannuksena.
Tämä on kyllä totta. Se on semmonen perinteinen suomalainen tapa.Niin ja jos savusauna ei silloin tällöin pala, niin ei sitä ole sitten kunnolla lämmitettykään.
Dude, WTF!? :wtf: Ei elämää ilman saunaa!Mulla on puusauna, mutta en käytä. Olen säilyttänyt siellä takkapuita. Pitäskin laittaa joku kerta tulille ja kokeilla olikos se saunominen mun juttu vai ei![]()
Dude, WTF!? :wtf: Ei elämää ilman saunaa!

Mulla tuli jossain vaiheessa aina huono olo saunassa niin oli pakko lopettaa käyminen. Liekö oli häikkää verenpaineissa tai jossain. Ei voinut kuvitellakaan että alkoholia +sauna, varma päänsärky.
Mulla tuli jossain vaiheessa aina huono olo saunassa niin oli pakko lopettaa käyminen. Liekö oli häikkää verenpaineissa tai jossain. Ei voinut kuvitellakaan että alkoholia +sauna, varma päänsärky.