Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hiihdot hoidettu ja seuraavaks naamaan kanaa ja kaurapastaa.

Nyt putosin kyllä lemmenlaivasta.

Eiku kyl tää vaatii sen roiskeläpän. Vieläki meinaan on nälkä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Det metallia vinyyliltäni

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hih-hih! Laattasin tänään salilla, no ei kunnolla mutta pari suullista tuli. Kai mä sitten treenasi kovaan:puntti:
Vaan paskasta kunnostahan tuo johtui:D

Hih-hih! Laattasin tänään salilla, no ei kunnolla mutta pari suullista tuli. Kai mä sitten treenasi kovaan:puntti:
Vaan paskasta kunnostahan tuo johtui:D

Ei se mistään paskasta kunnosta johdu, näin minä ainakin itselleni uskottelen! On nimittäin pari kertaa mavettaessa oksennus noussut suuhun, mutta ihan vielä ei ole ulos asti päässyt :rolleyes:

Oli tuoretta kalaa, mun suussa maistuu järvelle kun yskäsen. :D

Kattelin kesätöitä Tanskasta. Vois mennä sinne muutaman viikon leirille poimimaan päärynöitä. Hmm? Oiskohan ihan hulluutta vai hulluutta?

Katselin kuvia viikonlopulta, ja alkoi ärsyttämään. Olkapäälihakseni tulevat niin pahasti hauiksia jäljessä, ettei tosikaan. Käteni näyttävät todella epäsopusuhtaisilta tietyissä asennossa, kun hauiksessa on selkeästi pattia ja olkapäät on luiset kuin lapsella :face:

Sitä vaaraa ei taida olla, että sut tunnistais siitä kuvasta, mutta jos se ei haittaa, niin sit vaan täytyy sopia koska tuut poseeraan :) Palkkionihan on tietenkin tähtitieteellinen.
Tää uus Sirkus ei ilmeisesti oo kummonen. Ite oon ollu siellä vaan kerran ja sillonkin oli koulun järkkäämät ysäribileet. Oma otanta tän kylän baarien osalta on aika pieni. Tai siis onhan melkein kaikki noi keskustan paikat katsastettu läpi, mutta ei ne oikein mitkään sytytä. London (entinen Tawastia Bank) nykyään melkeinpä se, jossa me käydään. Paitsi haalarikekkerit on yleensä Alessa.

Kun tuossa oli ketju, missä puhuttiin niistä tingleistä ja ASMR-jutuista, niin oon ihan 100 % varma, että saisin tinglejä koko ajan kun oon mallina.

Siellä uusiutuu baarit ihan rajulla kädellä. Rocktown oli hauska paikka. Onko se Ale siinä Sirkusta vastapäätä siellä kellarissa?

Onneks itellä ei oo patin pattia missään, niin ei sen erityisemmin voi mikään lihasryhmä laahata perässä :jahas:

Halutaan palvelukseen: täysiverinen treenikaveri, joka tietää riittävästi treenaamisesta voidakseen piiskata tekemisiäni salilla. Loppuu tää mun treenaaminen kohta kokonaan saatana. Rupeen Ephen jalanjäljissä mättämään paskaa naamaan ja alan soittaa kitaraa.

Onneks itellä ei oo patin pattia missään, niin ei sen erityisemmin voi mikään lihasryhmä laahata perässä :jahas:

Halutaan palvelukseen: täysiverinen treenikaveri, joka tietää riittävästi treenaamisesta voidakseen piiskata tekemisiäni salilla. Loppuu tää mun treenaaminen kohta kokonaan saatana. Rupeen Ephen jalanjäljissä mättämään paskaa naamaan ja alan soittaa kitaraa.
Sähkö vai akustinen?

Meiltä puuttuukin kakkoskitaristi toistaiseksi.

Back
Ylös Bottom