Ai sä puhuit halkasijasta. Mä luulin että me verrattiin vavan pituutta.Kelan halkaisia 40cm ja n. 30 kierrosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai sä puhuit halkasijasta. Mä luulin että me verrattiin vavan pituutta.Kelan halkaisia 40cm ja n. 30 kierrosta.
Hih-hih! Laattasin tänään salilla, no ei kunnolla mutta pari suullista tuli. Kai mä sitten treenasi kovaan
Vaan paskasta kunnostahan tuo johtui:D

Sitä vaaraa ei taida olla, että sut tunnistais siitä kuvasta, mutta jos se ei haittaa, niin sit vaan täytyy sopia koska tuut poseeraanPalkkionihan on tietenkin tähtitieteellinen.
Tää uus Sirkus ei ilmeisesti oo kummonen. Ite oon ollu siellä vaan kerran ja sillonkin oli koulun järkkäämät ysäribileet. Oma otanta tän kylän baarien osalta on aika pieni. Tai siis onhan melkein kaikki noi keskustan paikat katsastettu läpi, mutta ei ne oikein mitkään sytytä. London (entinen Tawastia Bank) nykyään melkeinpä se, jossa me käydään. Paitsi haalarikekkerit on yleensä Alessa.
Sähkö vai akustinen?Onneks itellä ei oo patin pattia missään, niin ei sen erityisemmin voi mikään lihasryhmä laahata perässä :jahas:
Halutaan palvelukseen: täysiverinen treenikaveri, joka tietää riittävästi treenaamisesta voidakseen piiskata tekemisiäni salilla. Loppuu tää mun treenaaminen kohta kokonaan saatana. Rupeen Ephen jalanjäljissä mättämään paskaa naamaan ja alan soittaa kitaraa.
Sähkö vai akustinen?
Onneks itellä ei oo patin pattia missään, niin ei sen erityisemmin voi mikään lihasryhmä laahata perässä :jahas:
Halutaan palvelukseen: täysiverinen treenikaveri, joka tietää riittävästi treenaamisesta voidakseen piiskata tekemisiäni salilla. Loppuu tää mun treenaaminen kohta kokonaan saatana. Rupeen Ephen jalanjäljissä mättämään paskaa naamaan ja alan soittaa kitaraa.
Akustinen.
Mä tuon tamburiinin ja rasvakeittimen ni on pileet pystyssä "and dieeeeep frie that m*********r!!!!"