Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oksettavaa. Lueskelin juoksufoorumilta jonkinlaista vinkkiä tuon maratooniharjoittelun lisäksi salille. Threadissa Miten pidätte huolta lihaskunnosta, joku vastaa juoksemalla. Njaargh.

No mut tyhmiä ihmisiä ei ole olemassakaan. On vaan tyhmiä kysymyksiä. Ja harrastuksia.

Koeta vähän aikaa käydä pitkää työmatkaa ja muuta sitten lähemmäs.

Tosin en itsekään tiedä miten nykypäivänä pystyy koulun penkiltä tulevat makselemaan näitä asuntoja mitä stadissa on, muuten kuin vanhempiensa avustuksella.

Koeta vähän aikaa käydä pitkää työmatkaa ja muuta sitten lähemmäs.

Tosin en itsekään tiedä miten nykypäivänä pystyy koulun penkiltä tulevat makselemaan näitä asuntoja mitä stadissa on, muuten kuin vanhempiensa avustuksella.

Mulla on vähän niinkuin sellainen Helsinki-inho. :D Ja tosiaan, kun täällä on about puolet halvemmat vuokrat. Espoo ei olisi niin paha, tarpeeksi landea vielä mulle.

PK-seudulla tämäkin on helpompaa. Pienessä kylässä joku pian huomaa et kaikki ei oo ok :D

Hoho. Totta. :D Toisaalta voisin ruveta vaikka myymään persettä tai diilaamaan huumeita. Tosin tämäkin olisi huomattavasti riskittömämpää isolla kylällä.

Mulla on vähän niinkuin sellainen Helsinki-inho. :D Ja tosiaan, kun täällä on about puolet halvemmat vuokrat. Espoo ei olisi niin paha, tarpeeksi landea vielä mulle.

Hoho. Totta. :D Toisaalta voisin ruveta vaikka myymään persettä tai diilaamaan huumeita. Tosin tämäkin olisi huomattavasti riskittömämpää isolla kylällä.

Voin suositella Espoota varauksetta. Itse ainakin "ex-landena" täällä viihtynyt hyvin. Lähimmän pellon reunaankin on vain 500 metriä :)

Tyonhaku on kylla perseesta. Lontoossa olisi tyopaikkoja vaikka milla mitalla, mutta niin on hakijoitakin...

Bookkasin sitten torstaille seka assessment centren etta puhelinhaastattelun. Ensimmainen loppuu (toivottavasti) klo 12.45, jalkimmainen on klo 14.00. Pakko varmaan tulostella muistiinpanot ja tehda haastattelu autosta kasin koska en usko etta kerkean kotiin :jahas: Stressaaaaaa. Onneksi samana paivana on ystavanpaiva ja paasen illalla rentoutumaan ihanaan kalaravintolaan.

Torstaina ois joo työhaistattelu paikkaan mihin en halua, mutta kun vaihtoehtoja ei ole niin isolla halulla sinne! Jos tää tauti vaan helpottaa siihen mennessa :jahas:

Kynnet olleet tänään jotenkin erityisen hyviä, vaikka ruoka ei maistukkaan. Kohta jokainen sormenpää helekutin kipeä..

Ja laskin eilen, että Rock the beach:n ajaksi tulee Helsingissä majoittumisen hinnaksi 210 euroa. Plus safkat ja juomat.

Kattelin tossa, että mikä se tommonen ku Rock the Beach on ja erehyin kattomaan hinnat, niin eipä paljon enää halutakkaan rokkaamaan, varsinki ku oikastaan haluaisin nähä noista esiintyjistä vaan Rammsteinin. Halapaa ku hammastahana ku yhen päivän lippu rapiat 80€.

Voitte huokaista helpotuksesta: mulla on yksi nillityksen aihe vähemmän, kun sain viimein lyötyä lukkoon sen malliston teeman \o/ Paskahan se on, mutta on edes jotain :) Opettajaa lainatakseni: "Tämä on teidän ensimmäinen mallistonne, te ette tee diplomityötä!"

Torstaina ois joo työhaistattelu paikkaan mihin en halua, mutta kun vaihtoehtoja ei ole niin isolla halulla sinne! Jos tää tauti vaan helpottaa siihen mennessa :jahas:

Kynnet olleet tänään jotenkin erityisen hyviä, vaikka ruoka ei maistukkaan. Kohta jokainen sormenpää helekutin kipeä..

Eivittu, sähän voisit pyrkiä nyt Paaviksi, siellä ois paikka auki.

Voitte huokaista helpotuksesta: mulla on yksi nillityksen aihe vähemmän, kun sain viimein lyötyä lukkoon sen malliston teeman \o/ Paskahan se on, mutta on edes jotain :) Opettajaa lainatakseni: "Tämä on teidän ensimmäinen mallistonne, te ette tee diplomityötä!"
.jpg or it didn't happen.

Noeivaan, hieno juttu.:)

Meikäläinen kepitti enkun esitelmän tänään.

Ei käy, pesti on juuri pari sivua sitten varattu jo Judikselle.
Ahaa, se meni jo sille.
Musta tuntuu ettei Jesse ole tarpeeksi vahva minussa moiseen virkaan.
Sinusta vois tulla paavi JudoHemmon autonkuljettaja, ajaisit sitä häiriintyneen näköistä paavimobiilia.

Jaaha, töllössä just hätätiedote, Espoossa ulkonaliikkumiskielto.

Kattelin tossa, että mikä se tommonen ku Rock the Beach on ja erehyin kattomaan hinnat, niin eipä paljon enää halutakkaan rokkaamaan, varsinki ku oikastaan haluaisin nähä noista esiintyjistä vaan Rammsteinin. Halapaa ku hammastahana ku yhen päivän lippu rapiat 80€.

Onhan nuo juu vähän suolasen hintasen liput. Mä otin jo viime vuoden puolella sen kolmen päivän lipun 150 €, kun on muinakin päivinä hyviä poppoita soittamassa.

.jpg or it didn't happen.
Vielä ei oo valmiina mitään kuvamatskua :/ Muistuta mua myöhemmin, niin voin vilauttaa muutakin kun omaa otsalohkoani, jonka takana idea nyt marinoituu kunnes mulla on aikaa käydä mood boardien kimppuun. Nyt just pitää ruveta kasaan yhteen huomenna esiteltäviä 60 skissiä tikapuista :D

Ahaa, se meni jo sille.

Sinusta vois tulla paavi JudoHemmon autonkuljettaja, ajaisit sitä häiriintyneen näköistä paavimobiilia.

Jaaha, töllössä just hätätiedote, Espoossa ulkonaliikkumiskielto.

Espoo on aika laaja mesta :D

Meiltä on tonne palopaikalle 17 kilsaa vaikka samassa kylässä asutaankin.

Voi muuten olla aika tujua tuo savu, kun kuusankosken iso teollisuushalli siellä on ilmeisesti tulessa.

-- Edit --

Mut se aikasemmin täällä tänään tapahtunu ammuskelu olikin sit alle kilsan päästä meiltä :jahas:

Back
Ylös Bottom