Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänne on muuten pesiytyny yllättävän paljo "vanhoja" opiskelijoita.
Kyllä mä oon ihan vaan vanha - ilman hipsuja. Ja opiskelijakin oon siitä päätellen, että nytkin kökötän koululla ja tappelen tän teeman parissa. Vastahan tässä on sellaset reilut 12 tuntia putkeen tullu painittua sen asian kanssa :jahas: Riemukseni oon tosin saanu otettua edes aavistuksenomaisen askeleen eteenpäin.

Mjooh. Kolme päivää töitä ja torstaina lomille lomps.
Minnes kauas?
Hetki sit kolahti mailiin Omenahotellin uutiskirje (älkää kysykö, miksi ihmeessä oon moisen edes tilannu :P) ja ajattelin, että jos olis hiihtolomaviikolla oikeasti lomaa (joku halus istuttaa mut visuaalisen dokumentoinnin tunneille..), lähtisin pyörähtään Köpiksessä. Se on edelleen käymättä, vaikka monta kertaa on pitäny mennä piipahtaan.

Nyt on vihdoin sellainen tilanne, että työtilanteeni näyttää hieman valoisammalta.
Meinasin ruveta väittämään vastaan, koska yks kaveri on ollu paavikokelaana jo muutaman viikon, mutta sitten luin no-bodyn perustelut ja joudun myöntämään tappioni. All hail Paavi-Judis!

Nami nami, tää läski veti pullan naamaan ilman mutinoita :kuola:
Samis o/ Pääsin kaiken lisäks täyttään sen ite, joten hilloa ja kermaahan laitettiin sitten tietenkin erikseen sekä pohjaan että kanteen :D

Eikö siinä tapauksessa olisi kannattanut mennä opiskelemaan tradenomiksi?;)

Kohta parisataa cd-levyä siirtänyt koneelle. Hitto, että on tylsää puuhaa. Kaikkea sitä tekeekin, kun on kipeänä kotona. Saman verran vielä jäljellä ja sitten pääseekin tekemään soittolistoja. :jahas:

En malta odottaa että kanan koipireisi tulee uunista, tekisi mieli mennä istumaan uunin eteen ja odottamaan :kuola:

Tänään aamu mennyt diplomityöpaikkahakemuksia lähettäessä ja kohta pitäisi mennä Advanced Project Managementin luennolle. Woo.

Suomeen vai maailmalle?

Eikö siinä tapauksessa olisi kannattanut mennä opiskelemaan tradenomiksi?;)

Mitä? Miksi minulle ei ole missään vaiheessa tarjottu laulu- ja leikkikursseja? :(

Opiskelkaa kieliä tai opettajiksi. Saa muuten leikkiä, laulaa, tanssia ja askarrella niin paljon että kohta tuntuu kuin kasvais sakset ja liimapuikko perseestä. Fiilis toki riippuu kunkin henkilön tavoista toteuttaa luovuuttaan.

Nyt tarvis varmaan sipsiä ja suklaata kun ei tavan sapuska maistu yhtään.

Nyt on ruoka mahassa. Voisi ottaa pikkuiset nokoset ennenkuin lähtee pyörähtämään Alkossa ja kirjastossa :rolleyes:

On se jännä tunne ku makoilee moshausjumien johdattamana sohvalla ja yhtäkkiä huomaa että sydämen lyöntitiheys harvenee mutta iskut on voimakkaampia ja samalla olo muuttuu heikon oloseks. Mitälie jälkikrapulaa :rolleyes: kolmesta oluesta...

Dieetillä kun treenaa, tuntuu että ensimmäiset setit menevät intoa puhkuen, mutta puolessavälissä reeniä iskee vittumainen väsymys ja motivaation puute.

On se jännä tunne ku makoilee moshausjumien johdattamana sohvalla ja yhtäkkiä huomaa että sydämen lyöntitiheys harvenee mutta iskut on voimakkaampia ja samalla olo muuttuu heikon oloseks. Mitälie jälkikrapulaa :rolleyes: kolmesta oluesta...

Sä oot kyllä pahin krapulakeiju ikinä.

Dieetillä kun treenaa, tuntuu että ensimmäiset setit menevät intoa puhkuen, mutta puolessavälissä reeniä iskee vittumainen väsymys ja motivaation puute.

Mulla menee monesti ihan toisin päin. Dietillä tuntuu et treenit kulkee normaalia paremmin.

Edelleen yskittää, räkää valuu ja jo toinen päivä putkeen huono, oksettava olo. Ruoka ei maistu ja harkkoja jäänyt liikaa väliin. En saa muutenkaan mitään aikaiseksi.

Yritin väkertää työhakemuksia koko helkutin päivän. Vertailin noita oman alan vapaiden työpaikkojen määriä. Oma lande: 3 kpl, Espoo: 55 kpl, Helsinki: 201 kpl. HUHHAHHEI!

Luuseriolo. :(

E. Erehdyin katsomaan tilin saldon. Syön varmaan varpaankynsiä loppukuun. Ja laskuja roikkuu jääkaapin ovessa. Ja Kelalle pitäisi palauttaa vajaa 500 euroa tukia. Ja laskin eilen, että Rock the beach:n ajaksi tulee Helsingissä majoittumisen hinnaksi 210 euroa. Plus safkat ja juomat.

SUPERHYPERVITUNPASKALUUSERIOLO!

Edelleen yskittää, räkää valuu ja jo toinen päivä putkeen huono, oksettava olo. Ruoka ei maistu ja harkkoja jäänyt liikaa väliin. En saa muutenkaan mitään aikaiseksi.

Yritin väkertää työhakemuksia koko helkutin päivän. Vertailin noita oman alan vapaiden työpaikkojen määriä. Oma lande: 3 kpl, Espoo: 55 kpl, Helsinki: 201 kpl. HUHHAHHEI!

Luuseriolo. :(

Semmonen 60 asteinen sauna ja 4cl jotain jekkua tai tervasnapsia toimii aina räkätautiin.

Ja työt nyt vaan on PK-seudulla :D

Semmonen 60 asteinen sauna ja 4cl jotain jekkua tai tervasnapsia toimii aina räkätautiin.

Ja työt nyt vaan on PK-seudulla :D

Ei minun rotankolossa ole saunaa. Ja uimahallin saunasta tulee vaan vihaseksi.

Joo, ei oikein nappaisi toi yli kahden tunnin työmatka per päivä.

Rupeen syrjäytyneeksi nuoreksi.

Back
Ylös Bottom