Layla
Nakusamurai
Kyllä mä oon ihan vaan vanha - ilman hipsuja. Ja opiskelijakin oon siitä päätellen, että nytkin kökötän koululla ja tappelen tän teeman parissa. Vastahan tässä on sellaset reilut 12 tuntia putkeen tullu painittua sen asian kanssa :jahas: Riemukseni oon tosin saanu otettua edes aavistuksenomaisen askeleen eteenpäin.Tänne on muuten pesiytyny yllättävän paljo "vanhoja" opiskelijoita.
Minnes kauas?Mjooh. Kolme päivää töitä ja torstaina lomille lomps.
Hetki sit kolahti mailiin Omenahotellin uutiskirje (älkää kysykö, miksi ihmeessä oon moisen edes tilannu :P) ja ajattelin, että jos olis hiihtolomaviikolla oikeasti lomaa (joku halus istuttaa mut visuaalisen dokumentoinnin tunneille..), lähtisin pyörähtään Köpiksessä. Se on edelleen käymättä, vaikka monta kertaa on pitäny mennä piipahtaan.
Meinasin ruveta väittämään vastaan, koska yks kaveri on ollu paavikokelaana jo muutaman viikon, mutta sitten luin no-bodyn perustelut ja joudun myöntämään tappioni. All hail Paavi-Judis!Nyt on vihdoin sellainen tilanne, että työtilanteeni näyttää hieman valoisammalta.
Samis o/ Pääsin kaiken lisäks täyttään sen ite, joten hilloa ja kermaahan laitettiin sitten tietenkin erikseen sekä pohjaan että kanteen :DNami nami, tää läski veti pullan naamaan ilman mutinoita![]()