Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin meikän tuuria. Kerranki vklpks jotain menoa niin ois duunissa mahollista painaa koko vklp pitkää ylityöpäivää :D Noh, aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta.
Ja paras kohta parhaasta arvostelusta on se, kun Jeremy saapuu sinne miittiin tyylikkäästi kyljellään.Top Gearin tähän asti paras pätkä tuo Robinin arvostelu. Se ei jotenkaan edes mene vanhaksi, vaan sille repeilee kerta toisensa jälkeen.
No voihan suatana! Mä oon unohtanut koko laskiaisen ja joudun silloinkin varmaan vaan makaamaan vällyjen alla. Hiton pöpötiaiset kun nokkanne olette tänne tunkeneet. Mur.No se on huomattu :D Aina työssä olettte te. Varmaan sunnuntaisena laskettelupäivänäki?
Niin on, mä kuiskaan sulle ja PikkuPatleetille "ruskea pipari" siis kuiskaan, huulet korvaa vasten töröllä hrrrrr.
Tai sitten vaan että pissa ja kakka.

Oli kyllä hyvin motivaatiota salilla tänään. Motivaatio tuli siitä, kun laitoin päälleni syksyllä käyttämäni takin, ja huomasin, että sehän alkaa käydä selästä jo pieneksi, ja täytyy jossain välissä mennä ostamaan uusi. Salilla sitten vaaka näytti jo uusia kehonpainon ennätyslukemia. Aiettä.

Paljon vaaka näytti?![]()
Ei mitään miehekkäitä lukuja edes, eli vain 86kg. Oma tavoite pyörii jossain 90-95kg välillä, joka saattaisi olla aika ideaali tähän 180cm runkoon.
Oli kyllä hyvin motivaatiota salilla tänään. Motivaatio tuli siitä, kun laitoin päälleni syksyllä käyttämäni takin, ja huomasin, että sehän alkaa käydä selästä jo pieneksi, ja täytyy jossain välissä mennä ostamaan uusi. Salilla sitten vaaka näytti jo uusia kehonpainon ennätyslukemia. Aiettä.
Mitäs teiän viikonloppusuunnitelmissa?