Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin meikän tuuria. Kerranki vklpks jotain menoa niin ois duunissa mahollista painaa koko vklp pitkää ylityöpäivää :D Noh, aina ei voi voittaa. Ei edes joka kerta.

No se on huomattu :D Aina työssä olettte te. Varmaan sunnuntaisena laskettelupäivänäki?
No voihan suatana! Mä oon unohtanut koko laskiaisen ja joudun silloinkin varmaan vaan makaamaan vällyjen alla. Hiton pöpötiaiset kun nokkanne olette tänne tunkeneet. Mur.

Niin on, mä kuiskaan sulle ja PikkuPatleetille "ruskea pipari" siis kuiskaan, huulet korvaa vasten töröllä hrrrrr.
Tai sitten vaan että pissa ja kakka.

Menin sanattomaksi.

Tuo Reliant Robin jakso on loistava, mutta minun suosikkipätkät Top Gearista on karavaani- ja junajaksot :D

Nauran aina itseni kuoliaaksi tuon japanilaisen puutarhan kohdalla :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Iltaa olisi tarkoitus viettää tyttöporukalla, aikomuksena vuokrata Polttarittaret. Onko kukaan nähnyt? Vaikutti varsin letkeeltä pätkältä, toivottavasti on yhtä hyvä mitä traileri antoi ymmärtää :rolleyes:

Vapaus! :dance: Töissä syöty tänään pakollinen läskiäispulla, eli nyt jaksaa viipeltää salilla reippaasti. Seuraavat aamut aion nukkua pitkään ja hartaasti pienet univelat poies. :D Mitäs teiän viikonloppusuunnitelmissa? Harmittaa, ettei Alias-miittiin Helsinkiin nyt päässykkään, mutta korvataan se pitämällä tyttöjen ilta kaverin kaa. :)

Oli kyllä hyvin motivaatiota salilla tänään. Motivaatio tuli siitä, kun laitoin päälleni syksyllä käyttämäni takin, ja huomasin, että sehän alkaa käydä selästä jo pieneksi, ja täytyy jossain välissä mennä ostamaan uusi. Salilla sitten vaaka näytti jo uusia kehonpainon ennätyslukemia. Aiettä.

Oli kyllä hyvin motivaatiota salilla tänään. Motivaatio tuli siitä, kun laitoin päälleni syksyllä käyttämäni takin, ja huomasin, että sehän alkaa käydä selästä jo pieneksi, ja täytyy jossain välissä mennä ostamaan uusi. Salilla sitten vaaka näytti jo uusia kehonpainon ennätyslukemia. Aiettä.

Paljon vaaka näytti? :)

Ei mitään miehekkäitä lukuja edes, eli vain 86kg. Oma tavoite pyörii jossain 90-95kg välillä, joka saattaisi olla aika ideaali tähän 180cm runkoon.

mulla näyttää ja 83kg ja haluaisin siihen 80-81kg paikkeille sen :D ja tähän 187cm runkoon :D

Mä en varmaan ihan äkkiä pääse takas ennätyslukemiin. Se ei kyllä nyt ees oo tavotteenakaan.

Jaahas. Kävin mittauttaan Tanitalla rasvaprosentin kun ilmaseksi sai ja pakko sanoa että toi laite ei kyllä anna edes suuntaa antavaa tulosta.

Back
Ylös Bottom