Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon kuitenki sua isompi, et sä niin vaan mua tartuta.

No annas osoite niin katsotaan! Haaste otettu vastaan. Perskeles :D

- - - Updated - - -

Minä haluan pillin. Sellasen urkkapillin. Jumalauta.

Mua harmittaa etten Kuubasta ostanut semmosta niiden omaa lyömäsoitinta, missä on kaksi keppiä. Hakkaisin menemään täällä aina sillä öisin. Tyhmä pää.

Koska kuoresta valuu läpi?

Menit tyttö vipuun:dance2: heitin ihan läpällä että älä kysy koska se herättää uteliaisuuden.
Annas nyt kun mä oikein fiilistelen tällä:D Mä pyysin vain yhtä asiaa ja teit just päinvastoin:hyvä:
Olet vielä kelaillut tuota asiaa mielessäsi:hyper:
Hitto että mua lapsettaa:)

Fakta: Mun ukki oli vienyt kenkälaatikollisen paskaa labraan kun siltä pyydettiin näytettä:fuckyeah:

edit. Hymiö helvetti:jahas:

Meikällä soi heti aamusta miehekkäät biisit päässä:

Ei siinä, Erinillä on pirun hyvä ääni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
PERJANTAIIIII!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Menit tyttö vipuun:dance2: heitin ihan läpällä että älä kysy koska se herättää uteliaisuuden.
Annas nyt kun mä oikein fiilistelen tällä:D Mä pyysin vain yhtä asiaa ja teit just päinvastoin:hyvä:
Olet vielä kelaillut tuota asiaa mielessäsi:hyper:
Hitto että mua lapsettaa:)

Fakta: Mun ukki oli vienyt kenkälaatikollisen paskaa labraan kun siltä pyydettiin näytettä:fuckyeah:

edit. Hymiö helvetti:jahas:

Tulee päänsärky noista heiluvista hymiöistä! :(

Tottakai kysyin juuri sen takia kun kielsit! Laitetaanhan se kielikin talvella metalliin, koska se nimenomaan kielletään. Onpas kyllä harvinaisen kakat jutut.

Ai se olis toi perjantai vissii vai?

image-54661417.webp

Niin minäkin sinusta <3

Ota keksi, nyt on hei perjantai.

Harakalle keksi. Kelepaa. Otan silti vielä nakkia päälle ja katon eiliset Emmerdalet. Kiitos ja huomiseen!

P.S. Lapset on hyviä aistimaan sen olotilan mikä tulee, kun oot niin vihainen sisälläsi, että oot vaan pelottavan hiljaa. Tuli kolme pientä päätä luistinvaraston oviaukkoon: "Kaira...? -Mrrrh?! -Ooksää vihanen? -No en nyt varsinaisesti hypi riemustakaan. - Ollaanko me tehty jotain väärin?" :itku:

Top Gearin tähän asti paras pätkä tuo Robinin arvostelu. Se ei jotenkaan edes mene vanhaksi, vaan sille repeilee kerta toisensa jälkeen.

Back
Ylös Bottom