Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kissat maistuis varmasti tosi kitkerille kun ne on semmosia mulkkuja. Mullakin on siis ollu kissa. Ja oli se aika mulkku. Tykkäsin mää siitä silti. Tunnistin sielunkumppanin.

Minä ostin tänään kilon heppaa, enkä nyt puhu huumehista. Kasvaakohan hevosta syömällä pakarat?

Meidän kissa muutti naapuriin kun siellä sai parempaa ruokaa. Onneksi eivät asuneet siinä vakituisesti niin löysi välillä kotiinkin se kiittämätön

Minä ostin tänään kilon heppaa, enkä nyt puhu huumehista. Kasvaakohan hevosta syömällä pakarat?

Meidän kissa muutti naapuriin kun siellä sai parempaa ruokaa. Onneksi eivät asuneet siinä vakituisesti niin löysi välillä kotiinkin se kiittämätön

Vai turpa?

Kissat on just semmosia kiittämättömiä paskiaisia. Paitsi mun omat on kyllä allöttävän söpöjä.

Kissat on just semmosia kiittämättömiä paskiaisia.

Yllättävän paljon samaa ihmisten kanssa. ;)

Niin joo, ja Kride, en ole vege, syön lihaa, mutta Suomessa sika ja nauta ovat karjaeläimiä, kissat lemmikkieläimiä. Maassa maan tavalla, jos menisin vieraana illalliselle maassa, jossa koiran- tai kissanliha kuuluuu päivittäiseen, normaaliin ruokavalioon, kyllä minun olisi pakko sitä lihaa syödä. Onneksi näin tuskin tulee tapahtumaan. Tosin, ainakin ne elukat olisi täydellistä luomuruokaa verrattuna tehotuotettuun karjaan, jota mitä pistän suuhuni.

Väsynyttä avausta nimenomaan.

Mulla on taas tähdellisiä ongelmia.. En osaa päättää minkä superhyperauton ottaisin jos saisi yhden valita :(

Mä olen tullut siihen tulokseen että autot on aika tylsiä kapistuksia. Niillä voi käydä kaupassa ostamassa maitoa tai rahdata Ikeasta jotain joutavaa sälää, mutta muuten hiukan boooring.
Paitsi tietysti sierra kolmosenkauttanelosen puhaltimella.

Sitten mulla oli joku luontokatsauskin tässä, mutta se unohtui jo.

kaikki vauvat on rumia.

Ne on vanhempiensa näkösiä. Meidän poika on aika saakelin komea ;)

EDIT: kyllä teki putkirullaus höpöä, kiva tuskanhiki. Varmaan meni 300 kaloria puolessa tunnissa.

Ne on vanhempiensa näkösiä. Meidän poika on aika saakelin komea ;)

EDIT: kyllä teki putkirullaus höpöä, kiva tuskanhiki. Varmaan meni 300 kaloria puolessa tunnissa.

ei vauvat näytä vanhemmiltaaan yhtään :D vauva_etu1209TL_tr.webp

Mä olen tullut siihen tulokseen että autot on aika tylsiä kapistuksia. Niillä voi käydä kaupassa ostamassa maitoa tai rahdata Ikeasta jotain joutavaa sälää, mutta muuten hiukan boooring.

Autoilussa on plussia.. Autokaistalle vaan niin saa sapuskaa eikä tarvi edes autosta nousta! Sopiva lämpötila sekä hyvät olosuhteet musiikinkuuntelulle.

^ Meillä ainakin on hesessä.

Täälläki on Hesessä kans.. mut sais niitä kyl olla muitaki ku hampparipaikkoja. Mun haave ois joskus ajaa johkin ravintolan autokaistalle ja yhtä pienellä vaivalla ja ajalla saada hyvää borssikeittoa! Paljon smetanaa :kuola:

Mässypäivä :D Nachoja puoli pussia jo vedetty, kohta vähän jätskiä ja mansikkahilloa. Samalla on hyvä katsella ampumahiihtoa. Jee. Ja nyt alkoi tehdä mieli kebabia, mut en taida jaksaa lähteä hakemaan...

Eilen kulki reeni niin hyvin, että tänään voi lepäillä hyvällä omatunnolla :)

Viimeksi muokattu:
Täälläki on Hesessä kans.. mut sais niitä kyl olla muitaki ku hampparipaikkoja. Mun haave ois joskus ajaa johkin ravintolan autokaistalle ja yhtä pienellä vaivalla ja ajalla saada hyvää borssikeittoa! Paljon smetanaa :kuola:

30cm Kanateriaki tuplalihalla, kokojyväleipä ja kaikki salaatit + kevyt majoneesi + bbq- kastikkeet + parmesano + oregane + oliivi + etikka :kuola:

Back
Ylös Bottom