Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bambu on tehty syötäväksi!
Toivottavasti jäät auton alle.![]()
Oletko vegetaristi, vai miten kissojen syöminen on vähemmän oikeutettua tai ainakin vähemmän hyväksyttävämpää kuin lehmien, sikojen ja kanojen syöminen?
Oletko vegetaristi, vai miten kissojen syöminen on vähemmän oikeutettua tai ainakin vähemmän hyväksyttävämpää kuin lehmien, sikojen ja kanojen syöminen?
Sinä se osaat aina kiteyttää oleellisen just nasevasti :DNo niinhän on suurinosa ihmisistäkin, joten lieneekö tossa mitään erikoista.
Niimpä! Meille ihmisille kun ei mikään riitä. :(No niinhän on suurinosa ihmisistäkin, joten lieneekö tossa mitään erikoista.
Puoli tuntia(!!!!) ja viikonlopun viettohon! :D JEE JEE JEE :dance:
Mä tiedän, että te tykkäätte musta.
Kuten kissatkin...
Uunii vaa suoraa polttopuiden seuraks, niiku ne kaikki turhat ihmiset. Mä en tiedä kumpaa mä vihaan enemmän, kissoja vai talvee. Molempia saatanasti kuitenkin. Noh, taitaa talvi olla pahempi. Sitä ei valitettavasti voi vielä uunissa polttaa.
Väsynyttä avausta nimenomaan.
Mulla on taas tähdellisiä ongelmia.. En osaa päättää minkä superhyperauton ottaisin jos saisi yhden valita :(
Ainiin, unohtu hehkuttaa. Versa Gripps, nää on ihan pirun hyvät! Ainakin tässä Pro-versiossa on grippi ihan sairas.