Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kissat maistuis varmasti tosi kitkerille kun ne on semmosia mulkkuja. Mullakin on siis ollu kissa. Ja oli se aika mulkku. Tykkäsin mää siitä silti. Tunnistin sielunkumppanin.

Oletko vegetaristi, vai miten kissojen syöminen on vähemmän oikeutettua tai ainakin vähemmän hyväksyttävämpää kuin lehmien, sikojen ja kanojen syöminen?

Eiköhän tämä ole aika järjetön ja typerä kysymys.

No niinhän on suurinosa ihmisistäkin, joten lieneekö tossa mitään erikoista.

Paska päivä ollut. Kohta vääntään sellaset jalkarääkit salille että vitutus unohtuu!

Oli miul jottai asiaaki mut multiQuoteloin ensi nii unohin... Varmaa jotai väsynyttä avautumista.

Puoli tuntia(!!!!) ja viikonlopun viettohon! :D JEE JEE JEE :dance:

Mä tiedän, että te tykkäätte musta.

Nii tykätää mut hei, ennenku danssailet liikaa ni nokitan: varmaa kaks tuntia viel helposti ennenku alkaa vkl mutta tämä vkl loppuukin sunnuntain sijasta tiistaina ;)

Kuten kissatkin...

Uunii vaa suoraa polttopuiden seuraks, niiku ne kaikki turhat ihmiset. Mä en tiedä kumpaa mä vihaan enemmän, kissoja vai talvee. Molempia saatanasti kuitenkin. Noh, taitaa talvi olla pahempi. Sitä ei valitettavasti voi vielä uunissa polttaa.

Uunii vaa suoraa polttopuiden seuraks, niiku ne kaikki turhat ihmiset. Mä en tiedä kumpaa mä vihaan enemmän, kissoja vai talvee. Molempia saatanasti kuitenkin. Noh, taitaa talvi olla pahempi. Sitä ei valitettavasti voi vielä uunissa polttaa.

Väsynyttä avausta nimenomaan.

Mulla on taas tähdellisiä ongelmia.. En osaa päättää minkä superhyperauton ottaisin jos saisi yhden valita :(

Väsynyttä avausta nimenomaan.

Mulla on taas tähdellisiä ongelmia.. En osaa päättää minkä superhyperauton ottaisin jos saisi yhden valita :(

honda-civic-1982-03.jpg

Ainiin, unohtu hehkuttaa. Versa Gripps, nää on ihan pirun hyvät! Ainakin tässä Pro-versiossa on grippi ihan sairas.

Hyvä. En tiedä koska omani tulee, luultavasti alkuviikosta.

Voisin tässä taas putkirullailla samalla kun köökkään ruokaa.

Back
Ylös Bottom