Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toki, mutta tossa nyt oli taas aika räikeää ilmaisua kyseisestä asiasta. Vaikkakin varmaan ihan pelkkänä heittona tarkoitettu, mutta kuitenkin. Aika harva jostain lapsista puhuu tuohon sävyyn vaikka ne on kyllä toisinaan 100 kertaa rasittavampia otuksia kun elukat :rolleyes:

Kyllä, se oli vain heitto. En edes osaisi tehdä rukkasia. Sitä paitsi, pidän enemmän lapasista.

Onko edes Sheriffiä vai joutuuko parantelemaan vanhoilla konu- ja viskijämillä?

Kolmea tähteä olis, mutta en oo nyt kyllä noihin aineisiin koskenu ollenkaan :D

Tarvis vähän apuja koulutehtävää varten täältä, eli jos on pari minuuttia ylimäärästä aikaa niin käykää ihmeessä vastaamassa tähän "mielenkiintoiseen" lyhyeen kyselyyn koskien teatteri mieltymyksiä :) http://www.mmstudy.net/theater/CBCJukkaMlogin.html

Ei ole teknisesti mitenkään ihmeellinen, joten ei tarvi sitä kommentoida. Kunhan saisi jonkun verran vastauksia, kun ei viitsi itse randomilla pelkästään täyttää tarvittavaa määrää. Tuloksia tullaan analysoimaan ihan vain harjoitusmielessä.

Thanks!

Puoli tuntia(!!!!) ja viikonlopun viettohon! :D JEE JEE JEE :dance:

Mä tiedän, että te tykkäätte musta.

sign1.webp

Sori! Lupaan omalta osaltani nyt lopettaa tämän, mut oli ihan pakko :D

Mitäs meinaa sitte viikolloppuna tehrä, ku sitä noin kovaa orttele?

Kaadoin juuri litran sangriaa viemäriin, ei hyvä.

Tämä siis siksi, että menin sen purkin joulupäivänä avaamaan. Vuoden alusta dietin pyörähdettyä käyntiin ei ole tullut koskettua, jotenkin jäi vaan kaappiin pyörimään. Oli kohtalaisen kypsää tässä vaiheessa, melkoiset aromit pöllähti koko keittiöön.

Minä teen tuosta kissasta vielä rukkaset. Tulin kotiin, ja ihmettelin mitä punaista lankasilppua lattialla on. Tämä pikku paskiainen oli päättänyt terottaa kynsiään uuteen mattoon :jahas:

Mahtaa olla huonolaatuinen matto kyseessä, en meinaan ole ikinä kuullut, että kissa saisi huomattavaa tuhoa aikaan mattoa raapimalla. Eläinkaupastahan saa mitä erilaisempia karkoitussuihkeita sohvaan ja muihin tekstiileihin, suosittelen hankkimaan jos se oikeasti raapii sitä niin maan helvetisti. :)

Kai sillä on raapimapuu?

Mun tekis kyllä nisua mieli. Hillolla.

..puolukkahillolla.

Mahtaa olla huonolaatuinen matto kyseessä, en meinaan ole ikinä kuullut, että kissa saisi huomattavaa tuhoa aikaan mattoa raapimalla. Eläinkaupastahan saa mitä erilaisempia karkoitussuihkeita sohvaan ja muihin tekstiileihin, suosittelen hankkimaan jos se oikeasti raapii sitä niin maan helvetisti. :)

Kai sillä on raapimapuu?

Joo, se riippuu ihan matosta. Esimerkiksi mun kisut sai bukleematosta ihan järkyttävän näkösiä, eikä ne edes raapineet sitä mitenkään erityisen paljon, otti vaan kunnon spurtteja. Oonkin todennut, että tämmöset bambumatot on parhaita. Myös oksennuksen putsaaminen onnistuu paremmin :D

Back
Ylös Bottom