Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on kyllä joku käsittämätön flunssa-aalto liikkeellä. Tuntuu et puolet ihmisistä mitä tunnen on kipeenä... Ja puolet pakkotoistosta, ainakin tämän ketjun perusteella :D

^ Enpä taida. Vieraita tulossa tänään ja huomenna. Pitää niille kai jotain tarjota.
Toisaalta vois kyllä syödäkkin ja sanoo vieraille,et mä kattelin et te ootte niin lihaia ja onnellisia,että mä päätin pyrkiä samaan ja söin kaikki tarjottavat

Vau, sosiaalista elämää! Mä söisin kaiken ite. Kriinaki tulos kipeeksi niin taitaa jalkareenien lisäksi jäädä mun oven takana värjöttelyki väliin?

^^ Jep. Mistä tätä räkää oikein riittää? :(

Nyt on kyllä joku käsittämätön flunssa-aalto liikkeellä. Tuntuu et puolet ihmisistä mitä tunnen on kipeenä... Ja puolet pakkotoistosta, ainakin tämän ketjun perusteella :D

Tarttuukohan se täällä pakkiksella?

Lämpökin näytti nyt nousevan. Masentavaa.

Tarttuukohan se täällä pakkiksella?

Mä oon ainakin saanu sen joltain esikoululaiselta välillisesti. Vaimo tehny nyt muutaman viikon kouluvalmiustutkimuksia noille koulutulokkaille ja niillä päiväkodeilla kuulemma räkä lentää tällä hetkellä.

-- Edit --

Eiks niitä lapsia vois pitää keväisin pari kuukautta jossain tämän kaltaisessa vekottimessa? Eivät sitten tartuttaisi räkätautejaan aikuisiin!

giant-bubble.webp

Taidan olla tulossa kipeeksi. Joka ikistä niveltä kolottaa, kurkussa on joku piikkisika ja yskin verenmakuista limaa. Taitaa jäädä tältä päivältä jalkatreenit väliin.

Influenssa-aalto on tekemässä tuloaan Suomeen, tervetuloa uhrien joukkoon.

Mä aijon kyllä pysytellä visusti kotona ettei tuu mitään helvetin tauteja. Huomenna joutuu kyllä katolle kolaamaan :face:

Tosi reilua. Mun pitää töihin seuraavan kerran vasta ensi viikon keskiviikkona. Tässähän on hyvää aikaa sairastella. :(

Ahkera työläinen sairastaa pelkästään vapaalla! :D

Mulle on käynyt muutaman vuoden sisään kolme kertaa niin, että juuri kun uudet työt alkaa niin ekalla viikolla saikulle jonkun helvetin flunssan takia. Antaa just hyvän ensivaikutelman uudesta työntekijästä. Varmaan käy sama taas, jos viel joskus pääsen töihin.

Mulle on käynyt muutaman vuoden sisään kolme kertaa niin, että juuri kun uudet työt alkaa niin ekalla viikolla saikulle jonkun helvetin flunssan takia. Antaa just hyvän ensivaikutelman uudesta työntekijästä. Varmaan käy sama taas, jos viel joskus pääsen töihin.

Ehkä se on sun kehon tapa sanoa "FUCK YOU MOTHERFUCKERSSSsss" ?

JoovittuANARKIAAsaatana!! Ă–rgh

Ehkä sut on luotu elämään vapaaherran elämää.

Sun pitää vaatia kuninkaalta läänityksenä maata, jolle voit sit pistää renkipojat töihin kun samalla itse nautit sadon hedelmistä!

Minä teen tuosta kissasta vielä rukkaset. Tulin kotiin, ja ihmettelin mitä punaista lankasilppua lattialla on. Tämä pikku paskiainen oli päättänyt terottaa kynsiään uuteen mattoon :jahas:

Ehkä sut on luotu elämään vapaaherran elämää.

Sun pitää vaatia kuninkaalta läänityksenä maata, jolle voit sit pistää renkipojat töihin kun samalla itse nautit sadon hedelmistä!

Nääh.. Kyllä sitä jotain vois tehäkkin välillä. Rupee närästää tää tyhjäntoimittaminen ja köyhyys pikkuhiljaa.

Minä teen tuosta kissasta vielä rukkaset. Tulin kotiin, ja ihmettelin mitä punaista lankasilppua lattialla on. Tämä pikku paskiainen oli päättänyt terottaa kynsiään uuteen mattoon :jahas:

Kumpikohan sulle nyt on sit tärkeämpi? Se kissa vai joku helvetin matto. Siis vittu matto on vaan sitä varten että sitä tallotaan ja retuutetaan imurilla silloin tällöin. Ei näin :face:

^Kyllähän nyt kurittomat elukat pitää kuriin pistää. Hitto mulla on kahvi loppu :(

Kumpikohan sulle nyt on sit tärkeämpi? Se kissa vai joku helvetin matto. Siis vittu matto on vaan sitä varten että sitä tallotaan ja retuutetaan imurilla silloin tällöin. Ei näin :face:

Hmm, no nyt kun kysyt... Se matto :D

Vitsi vitsi, kyllähän tuo pöhöttynyt retale minulle rakas on. Joskus se vain koettelee vähän hermoja, esimerkiksi öisin kun kokee tarpeelliseksi kävellä selkäni päällä tai asettuu makaamaan puoliksi naamalleni. Kissan takamus naamalla on hyvä herätä uuteen päivään :rolleyes:

^Kyllähän nyt kurittomat elukat pitää kuriin pistää. Hitto mulla on kahvi loppu :(

Toki, mutta tossa nyt oli taas aika räikeää ilmaisua kyseisestä asiasta. Vaikkakin varmaan ihan pelkkänä heittona tarkoitettu, mutta kuitenkin. Aika harva jostain lapsista puhuu tuohon sävyyn vaikka ne on kyllä toisinaan 100 kertaa rasittavampia otuksia kun elukat :rolleyes:

Helvetti että muuten tympii tää kipeänä oleminen, en saa yhtään mitään järkevää tehtyä. Luulis että sitä nyt vähän jaksais opiskella, mutta ei vaan jaksa.

Back
Ylös Bottom