Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo kyl leipäkone varmaa samanlailla vellottaa sitä taikinaa ku toi vehje mun persettä :D

Etkai oo vaan sortunu mihinkään TV-shop-hommeleihin ny:D?

Mä syönyt tänään kolme leipää. Miten mä ylläpidän paksuuttani näillä eväin? En mitenkään. Täytynee lähteä mäkkiin vielä yöhuikolle.

Huomenna kauppaan. Ostan palijon ruokaa. Sitten ei oo näläkä ennää. Vaan sitäpä ootellessa vois mennä unille. Menehän Epheliini mäkkiin, niin ei saavutetut edut katoa :)

Vielä 6h ja kehtaa alotella päivän puuhat. Lenkille siitä kauppaan hakemaan syömistä ja sit nettiä selailemaan. Siihen asti täytyy selailla nettiä ja... syödä... mahtava päivä tulossa.:rock:

Huomenta. Ei oo kivaa naisena. Jo tyyliin kolmatta yötä hirvee hiki päällä, yögh.

Oliko täälä kivaa?

Tasaisen luotettavasti kyllä. Pitää varmaan ostaa isona kesäasunto sieltä.

- - - Updated - - -

Hitsi että hotsittais lähtee reissuun huhtikuu tai toukokuu.. budapest, lontoo,manchester tai praha. Lontoo taitaa voittaa..

Kerran käyny Lontoossa eikä inspannu. Ynsee keli.

Back
Ylös Bottom