Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon niin monta tipatonta viettänyt että täytyy varmaan seuraavat 30 vuotta jos elossa pysyy niin ryypätä etenkin vuoden ensimmäisell kvartaalilla.

Emminä vihti mitään tipatonta viettää, kun on Salmaria jääkaapissa... Tammikuu on muutenkin niin bileetöntä kautta, ettei tule vedettyä perseitä.

Aloittiko täällä kuinka moni tipattoman tammikuun? Sehän on varma alkoholistin merkki, kun pitää todistella itselleen, että pystyy olemaan kuukauden ilman alkoholia. En tosin valita, kun enemmän kaljaa minulle.

En ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi tipatonta, enkä nytkään.

Aloittiko täällä kuinka moni tipattoman tammikuun? Sehän on varma alkoholistin merkki, kun pitää todistella itselleen, että pystyy olemaan kuukauden ilman alkoholia. En tosin valita, kun enemmän kaljaa minulle.

Juu ei ole kyllä tipatonta tiedossa, vaikka suht rauhallisesti taidan kuitenkin pyrkiä olemaan.

Ei niinkään tipatonta mutta kyllä tosta on ollut niin paljon haittaa elämässä että mahdollisimman vähällä mennään, kohtuudessa kun edes pysyis.

Helvetti tästähän häätyy kohta kaupoille lähteä jos mielii tänää vielä.

Helvetti kun jo toista päivää ollut pienimuotoinen kiinnostus salille menosta. Ei pidä nyt hötkyillä tämän kanssa, jos vaikka menis ohi.

Kaikkea tää pakkiksella pyöriminen teettää :rolleyes:

Helvetti kun jo toista päivää ollut pienimuotoinen kiinnostus salille menosta. Ei pidä nyt hötkyillä tämän kanssa, jos vaikka menis ohi.

Joo tää on vaarallinen paikka!

Joo tää on vaarallinen paikka!

Niin jos tässä työttömänä vielä joutuu korvaukset tuhlaamaan salikorttiin :(

Laiskimus! Sitä nää uudet vuodet teettää ja salilla ei oo muuta ku kivaa jos osaa nauttia itsensä haastamisesta. :)

Höpöhöpö mitää uusiavuosia. Mulla vaan rupee olemaan aikaa nykyään taas aika paljon kun ei oo töitä ja täällä päivät pitkät lueskelee anabolisia tarinoita :rolleyes:

Laiskimus! Sitä nää uudet vuodet teettää ja salilla ei oo muuta ku kivaa jos osaa nauttia itsensä haastamisesta. :) Ne hyvän olon hormonit huijjaa ja houkuttelee aina vaan uudestaan salille...

Viikko alkaa olla jo puolessa välissä. Mitäs nyt? :wtf:

Ysäriä. :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom